۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۷:۵۷
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85296605
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مردم بحرین پاسخ همسویی ولیعهد با تل‌آویو را دادند

تهران- ایرنا- مردم بحرین پاسخ موضع‌گیری اخیر ولیعهد این کشور علیه حماس را با شعارهای تند علیه عادی سازی روابط تل آویو و منامه دادند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از رای الیوم، پس از اینکه «سلمان بن حمد آل خلیفه» ولیعهد بحرین در سخنانی در نشست منامه به شدت به حماس تاخت، مردم این کشور جواب وی را با برگزاری تظاهرات و شعارهای تند دادند.

مردم بحرین به خیابان‌ها آمدند و شعارهایی علیه عادی سازی روابط بحرین با رژیم صهیونیستی خبر دادند.

آنها شعار دادند: «ملت خواهان لغو عادی سازی روابط بحرین با رژیم صهیونیستی هستند»، « مردم بحرین خواهان پایان دادن به هر نوع عادی سازی با اشغالگران هستند».

«سلمان بن حمد آل خلیفه» ولیعهد بحرین، شامگاه (جمعه)، در افتتاحیه نشست «حوار المنامه»، حمله مقاومت اسلامی فلسطن (حماس) به رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

ولیعهد بحرین در این نشست گفت: صحبت کردن درباره اوضاع غزه دشوار است؛ اما نمی‌تواند سخت‌تر از زندگی تحت حملات پیوسته به غزه باشد. قرآن کریم و تورات و تمام کتاب‌های آسمانی کشتار غیرنظامیان و بی‌گناهان را حرام کرده‌اند. به نظر من هر دو طرف به این آموزه‌ها پایبند نبوده‌اند، به همین دلیل من بر این باورم که بایست هر دو طرف را محکوم کنیم. من به صراحت حماس را محکوم می‌کنم.

سلمان بن حمد آل خلیفه در بخش دیگری از سخنانش ادعا کرد: حمله هفتم اکتبر [حماس] وحشیانه، وحشتناک و کورکورانه بود. آن‌ها زنان و کودکان و سالمندان را کشتند!

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغال فلسطین و نزدیک به دو دهه محاصره غزه و زندان و شکنجه هزاران فلسطینی، عملیات موسوم به «طوفان الاقصی» را آغاز کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha