۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۱۳
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85297194
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تخلفاتِ انتخاباتی گزارش شده در اصفهان در حال بررسی است

اصفهان – ایرنا - رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به وصول تعدادی گزارش از تخلفات انتخاباتی گفت: درستی یا نادرستی موارد گزارش شده در حال بررسی دقیق است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری روز دوشنبه در چهارمین نشست ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در دادگستری اصفهان افزود: این گزارش‌ها در کمیته‌های زیرمجموعه بطور دقیق بررسی می‌شود و در صورت صحت، اقدام قانونی در ۲ بخش ارسال گزارش به ستاد انتخابات و در صورت رسیدن به حدِ جُرم، پیگیری قانونی توسط مرجع قضایی انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: هماهنگی بین هیأت نظارت بر انتخابات، ستاد انتخابات و مراجع مرتبط با استعلامات از جمله نهادهای قضایی، اطلاعاتی، انتظامی و امنیتی در استان مطلوب است.

رئیس ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی اصفهان با بیان اینکه همه اعضا با تلاش جهادی در حال انجام وظایف قانونی خود در زمینه انتخابات هستند، گفت: هدف همه دست‌اندرکاران از برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر انتخابات، اعتلای نظام جمهوری اسلامی است زیرا انتخابات مظهر جمهوریت نظام است که مردم در رأس آن قرار دارند.
وی قانون را معیار پیگیری‌ در ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی عنوان کرد و گفت: همه مسوولان دست اندرکار و داوطلبان انتخابات باید خود را مُلزم به رعایت قانون کنند و در صورت وقوع تخلف، مراجع نظارتی ضمن رسیدگی، اقدام لازم را انجام خواهند داد.
حجت‌الاسلام‌ جعفری اظهار امیدواری کرد که با انسجام و هماهنگی بین نهادهای نظارتی و اجرایی و رعایت قانون و اخلاق توسط داوطلبان و هواداران آنها، انتخابات پیش‌ رو، با سلامت و پرشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، این نشست با موضوع انجام وظایف قانونی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبلیغات زودهنگام، با حضور اعضای ستاد انتخابات استان در دادگستری اصفهان برگزار شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha