۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۸
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85297391
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانان ایلامی انجام شد

ایلام - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: نیروهای آتش نشان از صبح امروز تاکنون ۷۲ مورد عملیات امداد و نجات در سطح این شهر، برای کمک به شهروندان و رفع آبگرفتگی منازل انجام داده اند.

"نصرت اله لطفی" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از ۷۲ فقره عملیات امداد و نجات، ۱۳ مورد مربوط به امداد خودروهایی بود که در جریان تند سیلاب گرفتار شده بودند.

وی افزود: عمده آبگرفتگی ها و عملیات های امداد و نجات در محدوده چهارراه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی بود که حجم زیاد آب باعث اختلال در تردد خودروها و گرفتار شدن آنها در سیلاب شده بود.

لطفی یادآور شد: تیم های امداد و نجات آتش نشانی با ۱۲ خودرو عملیاتی امروز علاوه بر محدوده شهر ایلام به روستاهای حومه شهر نیز خدمات امدادی ارائه کردند.

وی ادامه داد: هرچند شهرک شهید کشوری(سرطاف) در محدوده خارج از شهر ایلام قرار دارد، اما با توجه به فقدان ایستگاه آتش نشانی در این شهرک پرجمعیت و نیز آبگرفتگی شدید در این منطقه، ۲ دستگاه خودرو امدادی و عملیاتی آتش نشانی از صبح امروز جهت کمک به ساکنان این شهرک تا پایان عملیات امداد و نجات در این منطقه استقرار یافتند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام خاطرنشان کرد: عملیات های امداد و نجات نیروهای آتش نشانی در سطح شهر و حومه ایلام کماکان ادامه دارد و آتش نشانان تا عصر فردا و خروج سامانه بارشی از استان در وضعیت آماده باش خواهند بود.

به گزارش ایرنا، بارش شدید باران از اواخر وقت دیشب شروع شده و تا فردا ادامه دارد.

شدت بارش ها باعث تعطیلی مدارس و آموزشگاه ها و لغو پروازهای نوبت صبح فرودگاه ایلام شد.

هواشناسی برای امروز هشدار سطح قرمز صادر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha