۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۰۸
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85297682
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پنج خانوار سیل زده حومه شهر ایلام ساماندهی شدند

۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۰۸
کد خبر: 85297682
پنج خانوار سیل زده حومه شهر ایلام ساماندهی شدند

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: پنج خانوار آسیب دیده از سیلاب که در شهرک شهید کشوری (سرطاف) حومه شهر ایلام ساکن بودند، ساماندهی و در جای مناسب اسکان یافتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدسبحان حسنی دوشنبه پس از بازدید منازل مسکونی آسیب دیده از سیلاب اظهار کرد: با توجه با بارندگی شدید امروز، برخی از معابر و منازل شهرک شهیدکشوری (سرطاف) واقع در حومه شهر ایلام دچار آب‌گرفتگی شد که با مشارکت جمعیت هلال احمر آب داخل این منازل تخلیه شد و برای این خانوارها اسکان موقت با تامین چادر فراهم و وسایل گرمایشی نیز در اختیارشان قرار داده شد.

وی افزود: این خانوارها تا زمان آماده شدن کامل منازلشان در این چادرها اسکان داده شده اند و با هماهنگی فرماندار و بخشدار، میزان خسارت به این منازل احصاء می شود.

حسنی یادآور شد: منازل این خانواده ها جزء محلات خارج از محدوده‌ شهری است که به صورت غیرمجاز ساخت و ساز انجام گرفته و به همین دلیل تاکنون اقدامات زیرساختی عمران شهری در آن مناطق ایجاد نشده است که الحاق این محله به بدنه شهرک شهید کشوری به تازگی تصویب شده است.

حسنی خاطرنشان کرد: پس از الحاق این محله به شهرک شهید کشوری اقدامات زیرساختی از جمله آسفالت، جدول‌گذاری و ایجاد کانال سنگی اجرا می‌شود.

پنج خانوار سیل زده حومه شهر ایلام ساماندهی شدند

به گزارش ایرنا، در پی بارش‌های امروز و آب‌گرفتگی برخی خیابان‌های شهر ایلام و نیز محدوده‌ شهرک شهیدکشوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار عصر امروز برای دومین‌بار از مکان‌هایی که دچار آب‌گرفتگی شده بودند بازدید و در جریان آخرین اقدامات انجام شده قرار گرفت.

با مشارکت دستگاههای خدمات رسان خیابان‌ها از گل و لای تخلیه و شستشو، آب خوابگاه فاطمه‌الزهرا(س) دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد خواهران شهر ایلام تخلیه و با موکت و دیگر وسایل گرمایشی تجهیز و نیز آب چندین منزل مسکونی محدوده‌ شهرک شهیدکشوری تخلیه و ساکنین این منازل اسکان داده شدند.

بارش های سیلابی موجب آبگرفتگی معابر، تعطیلی مدارس و مراکز آموزش عالی و لغو پروازهای صبح فرودگاه ایلام شد.

سامانه بارشی تا اواخر وقت فردا در استان فعال است.

پنج خانوار سیل زده حومه شهر ایلام ساماندهی شدند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha