۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۸:۳۷
کد خبر: 85297939
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تیم واکنش سریع هلال احمر به کانون زلزله زاهدان اعزام شد

زاهدان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: در پی وقوع ۴.۷ ریشتری زاهدان تیم واکنش سریع به نزدیکترین مکان کانون زلزله زاهدان در روستای «پدگی» اعزام شد.

محمدمهدی سجادی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در پی وقوع زلزله ۴.۷ دهم ریشتری در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در بامداد امروز تمامی تیم‌های عملیات امداد و نجات هلال‌احمر به حالت آماده‌باش کامل درآمدند.

وی افزود: تاکنون تلفات یا مصدومیتی از زمین‌لرزه زاهدان گزارش نشده و تیم‌های ارزیاب برای بررسی خسارت‌های احتمالی در منطقه حضور دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان ادامه داد: کانون زلزله ۱۸ کیلومتری زاهدان، ۶۸ کیلومتری میرجاوه و ۸۹ کیلومتری سر جنگل بوده و نزدیک‌ترین مکان به کانون زلزله روستای پدگی اعلام شده است.

وی تأکید کرد: ارزیابی از کانون‌های زلزله از طریق مردم، دهیاران و مسوولان و همچنین خانه‌های هلال انجام شده و تیم‌های عملیات امداد و نجات هلال‌احمر کماکان برای امدادرسانی احتمالی در آماده‌باش به سر می‌برند.

ساعت ۴۴ دقیقه بامداد امروز سه شنبه ۳۰ آبان ماه زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۷ ریشتر زاهدان را لرزاند. روستای پدگی از توابع زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha