۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۹:۳۸
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85297991
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بیشترین بارندگی استان اصفهان در اسلام آباد فریدونشهر ثبت شد

اصفهان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بیشترین بارندگی استان در ۲۴ ساعت گذشته در اسلام آباد موگویی فریدونشهر با ۴۷ میلی‌متر ثبت و گزارش شده است.

محمد رضا رفیعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از اسلام آباد، شهر فریدونشهر ۳۴.۶ میلی متر، خوانسار ۲۶ میلی متر، بویین میاندشت ۲۵ میلی متر، گلپایگان ۲۱.۵ میلی متر، سمیرم ۲۱.۴ میلی متر، داران ۲۰ میلی متر، چادگان ۱۳ میلی متر و نطنز ۱۰.۲ میلی متر بیشترین بارش ثبت و گزارش شده است.

وی ادامه داد: بارش در شهر اصفهان هم در ایستگاه باران سنجی اداره کل هواشناسی ۶ میلی متر ثبت شده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه این سامانه در زمان حاضر بطور کامل از استان اصفهان خارج شده است، اظهار داشت: امروز وزش باد به نسبت شدید تا شدید و طوفان لحظه ای در بیشتر مناطق استان و بویژه مناطق شرق و جنوب استان پیش بینی شده و هشدار نارنجی در این زمینه صادر شده است.

وی اضافه کرد: کاهش چهار تا ۶ درجه ای دما در بیشتر مناطق استان پدیده غالب برای فردا صبح (چهارشنبه) خواهد بود.

رفیعی خاطرنشان کرد:دمای صبح امروز شهر اصفهان هم ۱۱ درجه سانتی‌گراد است که نسبت به روز گذشته سه درجه گرم‌تر شده است.

وی بیان کرد: دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۱۶ درجه سانتی‌گراد و در خنک‌ترین ساعات به هشت درجه سانتی‌گراد رسید.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: خوروبیابانک با دمای ۲۸ و بویین میاندشت با دمای یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و سردترین نقاط استان اصفهان در شبانه روز گذشته بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha