۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۴۶
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85298128
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

ثبت ۴۴ میلیمتر بارش در همدان

۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۴۶
کد خبر: 85298128
ثبت ۴۴ میلیمتر بارش در همدان

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: بیشترین بارش برف و باران ثبت شده طی ۲۴ ساعت گذشته در استان مربوط به ایستگاه هواشناسی سعیدیه همدان با ۴۴ میلیمتر است.

محمدحسن باقری شکیب روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده همراه با وزش باد شدید بارش باران و برف به ویژه در نیمه جنوبی استان پیش‌بینی می شود.

وی ادامه داد: به دلیل کاهش ابرناکی از فردا چهارشنبه با کاهش شدید دما مواجه خواهیم شد و دمای برخی از نقاط استان تا پنج درجه سانتیگراد زیر صفر می رسد.

باقری شکیب اظهار کرد: از فردا چهارشنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و از بعداز ظهر پنجشنبه احتمال بارش پراکنده باران و برف پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: فامنین با ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و گل تپه با یک درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب بیشترین و کمترین دمای نقاط استان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

وی ادامه داد: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۱۱ و ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha