مسوولیت اعزام دانش‌آموزان به مراکز فاقد مجوز اردو ، برعهده مدیر مدرسه است

اصفهان- ایرنا - رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش اصفهان گفت: مسوولیت اعزام دانش‌آموزان به مراکز فاقد مجوز برگزاری اردو، برعهده مدیر مدرسه و متقاضی اردوست.

به گزارش ایرنا، مرتضی شکری روز چهارشنبه در جلسه‌ بررسی وضعیت برگزاری اردوهای دانش‌آموزی در اصفهان افزود: با توجه به مصوبات «کمیته هماهنگی و نظارت بر فعالیت‌های مکمل دانش‌آموزی استان»، مراکز مُجاز اردویی به مدارس و مراکز نواحی و مناطق ۴۱ گانه استان اصفهان معرفی شدند.

وی اظهار داشت: در این مرحله بازخوردهای اردویی مدارس از نحوه عملکرد مجموعه‌های معرفی شده، به اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش ارائه خواهد شد تا زمینه بسترسازی مناسب‌تری برای دانش‌آموزان فراهم شود.

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان افزود: مراکز معرفی شده مجاز به ورود به مدارس برای انجام تبلیغات و بازاریابی نیستند و هرگونه تصمیم‌گیری برای استفاده از خدمات مراکز با مصوبه شورای مدرسه امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به این که تمدید فعالیت مراکز یاد شده منوط به رضایت مدیران اردو و عمل به تعهدات مراکز مربوطه است، گفت: رعایت روزهای زوج برای دختران با فُرم آموزشگاه و روزهای فرد برای پسران الزامی است.

شکری یادآور شد: اعزام دانش‌آموزان به سینماهای سطح شهر اصفهان به جز سینما فرهنگیان ممنوع و برای سایر شهرها با هماهنگی معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی ادارات مناطق، صرفا برای دانش‌آموزان همان منطقه، بلامانع است.

وی بیان داشت: مراکزی که مشخصات آن‌ها در فهرست اعلامی جهت اردو نیست؛ می‌توانند برای اخذ مجوز به اداره فرهنگی هنری این اداره کل مراجعه کنند.

اکنون حدود یک میلیون دانش‌آموز در پنج هزار و ۶۰۰ واحد آموزشی در استان اصفهان مشغول به تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha