۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۵۸
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85298429
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جذب ۳۲۵ نفر در دانشگاه علوم پزشکی لرستان

۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۵۸
کد خبر: 85298429
جذب ۳۲۵ نفر در دانشگاه علوم پزشکی لرستان

خرم آباد - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۳۲۵ از طریق آزمون استخدامی همزمان با سراسر کشور جذب دانشگاه علوم پزشکی این استان شدند که به زودی مراحل مصاحبه و گزینش این پذیرش آغاز خواهد شد.

دکتر علی فرهادی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: مهر ماه سال جاری آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی لرستان همزمان با سراسر کشور با حضور سه هزار و ۷۰۰ نفر در سطح استان برگزار شد که نتایج کتبی این آزمون روز گذشته ۲۹ آبان ماه از طریق سایت جهاد دانشگاهی اعلام و براساس مجوز ۳۲۵ نفر در این استان جذب خواهد شد.

وی اظهار داشت: اسامی سه برابر ظرفیت جذب در این دانشگاه از طریق سازمان امور استخدامی اعلام شده است که پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش اسامی پذیرفته شدگان نهایی اعلام خواهد شد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه ۶۰ درصد نمره قبولی شرکت کنندگان مرتبط با آزمون کتبی و ۴۰ درصد نیز صلاحیت های تخصصی و عمومی است، تاکید کرد: ۴۱۲ نفر در رشته های پزشکی و پیراپزشکی و ۲۰۰ نفر در رشته فوریت های پزشکی مجاز به شرکت در مراحل مصاحبه این آزمون شده اند.

فرهادی ادامه داد: داوطلبان باید از چهارم آذر مدارک مورد نیاز را از طریق سایت htps://azmoon.lums.ac.ir بارگذاری و مراحل مصاحبه علمی و عمومی از ۱۵ آذر ماه آغاز می شود و پس از گزینش های لازم دی ماه سال جاری نتایج این آزمون اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از این مجموع ۳۰۳ نفر در رشته محل های مورد نیاز این دانشگاه و ۲۲ نفر بهورز جذب خواهند شد، یادآور شد: طی این آزمون ۱۰۰ پرستار، ۸۰ تکنسین فوریت های پزشکی ، ۳۴ پزشک و مابقی نیز در سایر رشته های پزشکی، مامایی، بهداشت محیط، کارشناس سلامت روان، علوم آزمایشگاهی و پیراپزشکی جذب دانشگاه علوم پزشکی لرستان خواهند شد.

فرهادی اضافه کرد: سهم ایثارگران نیز در آزمون استخدامی مذکور لحاظ خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تاکنون بیش از ۲ هزار نفر از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی لرستان تبدیل وضعیت شده اند و بیشترین تعداد تبدیل وضعیت ایثارگران لرستان در دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha