۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۳۹
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85298726
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

انهدام ۹ تانک رژیم اسرائیل در غزه/ انتقال اجساد نظامیان صهیونیست با بالگرد

تهران-ایرنا- گردان‌های «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی از انهدام ۹ تانک ارتش رژیم صهیونیستی در جریان درگیری‌های امروز (سه شنبه) در محورهای مختلف نوار غزه خبر داد و همزمان رسانه های صهیونیستی از انتقال شمار زیادی از کشته و زخمی های ارتش رژیم صهیونیستی با بالگرد خبر دادند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از خبرگزاری شهاب، گردان‌های سرایا القدس در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت با شلیک موشک‌های «تاندوم» و آرپی‌جی ۹ تانک ارتش رژیم صهیونیستی در محورهای مختلف نبرد در نوار غزه را هدف قرار دادند.

سرایا القدس همچنین اعلام کرد که سه نفربر و یک خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را در بیت حانون، بیت لاهیا، جبالیا و ۲ منطقه «المخابرات» و «التوام» را هدف قرار داده است.

در همین راستا، شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که ارتش این رژیم در جبالیا با مقاومت شدید دو گردان مقاومت مواجه شد و این درگیری‌ها منجر به مجروح شدن صدها نظامی صهیونیست و انتقال آنها به بیمارستان های مختلف شد.

خبرگزاری فلسطینی «سما» نیز در این باره اعلام کرد: یک بالگرد ارتش رژیم اشغالگر کشته‌ها و مجروحان این رژیم را به یک محل امداد نظامی در شرق شهر بیت حانون در شمال نوار غزه منتقل کرد و تیراندازی‌های شدیدی در منطقه درحال انجام است.

مبارزان مقاومت فلسطین بویژه رزمندگان گردان های عزالدین القسام و سرایا القدس در طول نبردهای زمینی جاری خود با نظامیان رژیم صهیونیستی دهها دستگاه تانک و خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را منهدم و شمار زیادی از نظامیان صهیونیست را کشته یا زخمی کرده اند.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات طوفان الاقصی (۱۵ مهرماه) و حمله همه جانبه رژیم صهیونیستی یک روز پس از آن به مناطق مسکونی، درمانی و آموزشی نوار غزه، حزب الله لبنان در اقدامی هماهنگ با مقاومت فلسطین اقدام به هدف قرار دادن پایگاه های نظامی، جاسوسی و شنود صهیونیست ها در شمال سرزمین های اشغالی کرد.

در اثر این حمله ها، تاکنون دهها پایگاه رژیم اسراییل حدفاصل این منطقه با جنوب لبنان نابود شد و دهها دستگاه تانک، نفربر و خودروی زرهی صهیونیست ها نیز هدف مقاومت لبنان قرار گرفته و شمار زیادی از نظامیان اسراییلی نیز به هلاکت رسیده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha