شکار تیم تک‌تیرانداز اسرائیل در غزه/ بیش از۲۰ نظامی صهیونیست زخمی شدند

تهران-ایرنا- مقاومت فلسطین از هدف قرار دادن محل استقرار تیم تک تیرانداز ارتش رژیم صهیونیستی در غرب خان یونس در جنوب نوار غزه خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از خبرگزاری «شهاب»، «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: گروهی از تک تیراندازان دشمن را که در خانه‌ای در محله «الامل» در غرب خان یونس مستقر شده بودند، هدف قرار داد.

سرایا القدس درباره جزئیات این حمله اعلام کرد که در آن از موشک‌ هدایت شونده استفاده شده است.

در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که ۶ نظامی آن طی درگیری‌های ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه زخمی شده‌اند.

این در حالی است که بیمارستان «ایخیلوف» در تل‌آویو اعلام کرد که امروز ۱۹ نظامی زخمی ارتش رژیم صهیونیستی به این بیمارستان منتقل شده‌اند.

منابعی در این بیمارستان اعلام کردند که جراحت هشت نفر از این زخمی‌ها شدید است.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین در ۱۵ مهرماه و آغاز بمباران های وحشیانه مناطق مسکونی و مراکز درمانی و آموزشی غزه توسط رژیم صهیونیستی، رزمندگان مقاومت نیز به مقابله با نظامیان این رژیم پرداخته و ضربات مهلکی به ارتش صهیونیست‌ها وارد کرده‌اند.

بعد از حدود چهار ماه جنگ علیه غزه، شکست کابینه رژیم صهیونیستی در دستیابی به ۳ هدف اعلامی این کابینه یعنی نابودی حماس و آزادی اسرا موجب تشدید تنش ها بین سران رژیم صهیونیستی شده و جایگاه ائتلاف حاکم بر کابینه این رژیم در میان توده صهیونیست ها را تضعیف کرده است.

همچنین طی این مدت رژیم صهیونیستی برای اولین بار در طول عمر ۷۵ ساله تاسیس جعلی خود ضربات سهمگینی از چهار گروه مقاومت اسلامی به طور همزمان دریافت کرده و در عین حال به هیچ یک از اهداف ادعایی خود دست نیافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha