۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۶
کد خبرنگار: 2750
کد خبر: 85300009
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

الحشدالشعبی: در دفاع از عراق تردید نمی‌کنیم 

۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۶
کد خبر: 85300009
الحشدالشعبی: در دفاع از عراق تردید نمی‌کنیم 

بغداد - ایرنا - سازمان بسیج مردمی عراق "الحشدالشعبی" در واکنش به حمله جنایتکارانه آمریکا به پایگاه این سازمان در منطقه جرف النصر اعلام کرد که در دفاع از عراق تردید نمی‌کنیم.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، سازمان بسیج مردمی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که بامداد چهارشنبه، تعدادی از مقرهای الحشد الشعبی هدف حمله خیانتکارانه آمریکا قرار گرفت که در پی آن، هشت تن شهید و چهار مجاهد زخمی شدند.

الحشد الشعبی در این بیانیه ضمن محکومیت شدید این حمله، آن را تعدی به حاکمیت عراق خواند و تاکید کرد که این سازمان بخشی از منظومه نظامی و دفاعی عراق به‌شمار می‌آید که از فرمانده نیروهای مسلح تبعیت می‌کند و بی‌تردید در دفاع از حاکمیت ملی عراق هیچ وظیفه‌ای را ترک نخواهد کرد.

امروز چهارشنبه ۲۲ نوامبر ۲۰۲۳، فرماندهی آمریکا از حمله جداگانه و دقیق به دو تاسیسات در عراق خبر داد.

این فرماندهی در یک پست وبلاگی در "X" که آلسوماریا نیوز آن را منتشر کرد، اظهار داشت: "در صبح روز ۲۲ نوامبر، نیروهای فرماندهی مرکزی ایالات متحده حملات جداگانه و دقیقی را علیه دو تأسیسات در عراق انجام دادند."

وی افزود: «این حملات پاسخی مستقیم به حملات علیه ایالات متحده و نیروهای ائتلاف توسط ایران و گروه‌های وابسته، از جمله حملاتی بود که در ۲۱ نوامبر در عراق رخ داد، که شامل استفاده از موشک‌های بالستیک کوتاه‌برد بود».

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha