۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۹
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85300019
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۰ یادواره شهدا در اردستان برگزار شد

۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۹
کد خبر: 85300019
۹۰ یادواره شهدا در اردستان برگزار شد

کاشان - ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردستان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۹۰ یادواره شهدا در شهرستان برگزار شده و اردستان از شهرستان های ممتاز در حوزه ایثار و شهادت در استان اصفهان است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ روح الله صنعتکار روز چهارشنبه در نشست ستاد یادواره شهدای اردستان افزود: در همین مدت ۲۴ نشست کمیته ها و کار گروه ها و هشت جلسه یادواره شهدا با ۲۳۱مصوبه برگزار شده و بیشتر مصوبات اجرایی شده است.
وی اظهار کرد: دیدار باخانواده معظم شهدا و ایثارگران با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرمانداری به طور مستمر اجراشده و از ابتدای سال جاری در مجموع ۴۲۵دیدار حضوری و ۱۲۵ دیدار تلفنی انجام شده است.
فرماندار اردستان هم در این جلسه گفت: هرچه داریم ازبرکت خون شهداست و اردستان مردمی انقلابی و ولایی دارد و به همین دلیل در نا آرامی های گذشته این شهرستان از آرام ترین شهرهای استان و کشور بود.
سید محمد هادی احمدی طبا افزود: برگزاری یادواره های مختلف در شهرستان از جمله نخستین یادواره بانوی رستگار با همت کمیته بانوان که از فعال ترین کمیته های فرمانداری اردستان محسوب می شود ازجمله فعالیت هاست که مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفت .
وی اضافه کرد: یکی از چالش های موجود امروزعدم آشنایی جوانان دهه هشتادی با نحوه زندگی خانواده شهداست که با کمک آموزش و پرورش مقرر شده دانش آموزان به منازل این قشر رفته از نزدیک با آنها ملاقات داشته باشند.
فرماندار اردستان بیان کرد: اردستان شهدای شاخصی همچون شهید مدرس، شهدای حزب جمهوری اسلامی ، شهید فخری زاده، شهید کنجی زاده و بسیاری دیگر دارد و از شهرستان های شاخص کشور در حوزه ایثار و شهادت می باشد.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت و ۳۱۹ شهید،(۲۱ فرهنگی و ۷۹ دانش آموزشهید ) و نزدیک به ۵۵۰ جانباز و ۴۴ آزاده در شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha