۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85300626
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رویدادهای حوزه سلامت باید به نحو مطلوب اطلاع رسانی شود

زنجان - ایرنا - رییس سازمان نظام پزشکی استان زنجان گفت: رویدادها و اخبار حوزه سلامت از اهمیت و ارزش بسیار زیادی برای شهروندان برخوردار است و باید به نحو مطلوب برای اطلاع رسانی اخبار این حوزه اقدام شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ محمد محرمی روز پنجشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) زنجان به وضعیت انعکاس اخبار سلامت در رسانه های گروهی استان اشاره کرد و افزود: اطلاع رسانی از رویدادهای حوزه سلامت استان آنگونه که باید و شاید انجام نشده است.

این مسوول ادامه داد: در زمان حاضر رویدادهای گوناگونی در حوزه سلامت رخ می دهد که انعکاس اخبار و دستاوردهای آن موجب امیدآفرینی در جامعه و آگاهی بخشی به مردم می شود.

وی به پیشرفت های شگرف حوزه سلامت پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اقدامات انجام گرفته در این بخش در راستای خدمت رسانی به مردم و افزایش رضایتمندی اقشار مختلف جامعه بوده است.

رییس سازمان نظام پزشکی استان زنجان ادامه داد: انتظار می رود با توجه به گستردگی حوزه سلامت، رسانه های گروهی استان بیش از گذشته به آن توجه داشته باشند و اخبار امیدوار کننده این حوزه را در جامعه منتشر کنند.

وی خاطر نشان کرد: این سازمان تلاش کرده با هدفگذاری و برنامه ریزی، گام های بلندی را در راستای خدمت رسانی بهینه به مردم بردارد.

محرمی با بیان اینکه در چند ماه اخیر به خصوص در دوره هشتم هیات مدیره سازمان نظام پزشکی، ورود خوبی در بحث تبلیغات رسانه ای داشته ایم، افزود: در این راستا رسانه های مختلف رصد شده و همچنین بر بنرها، بروشورها و تراکت ها نظارت لازم صورت گرفته است .

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه توانستیم بیش از ۹۵ درصد تبلیغات فیزیکی حرفه پزشکی را در استان در اختیار داشته باشیم و کنترل کنیم .

محرمی در ادامه با اشاره به بحران ملی نرخ باروری، گفت: نرخ باروری از مهمترین مولفه های اثرگذار در بحث جمعیتی است و میزان پایین جانشینی جمعیت ناشی از سقوط نرخ باروری، یک خطر بزرگ محسوب می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha