استاندار: سرعت توسعه فارس با هم افزایی بسیج و دستگاه‌های اجرایی شتاب گرفته است

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: امروز سرعت توسعه و پیشرفت فارس با هم افزایی که بین بسیج و دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان ایجاد شده شتاب گرفته است.

به گزارش ایرنا، دکتر محمد هادی ایمانیه، جمعه در حاشیه رزمایش اقتدار بسیج در حرم مطهر شاهچراغ (ع) در جمع خبرنگاران افزود: اقداماتی که امروز بسیجیان ما دراستان در جهت توسعه فرهنگی و اقتصادی فارس انجام می دهند قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: همزمان با رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی و نهضت مقاومت، تمام اقشار و گروه های مردمی از کودکان، نوجوانان و جوانان گرفته تا میانسالان و سالمندان ما همه در عرصه مبارزه با ظلم و شعار اصلی انقلاب که استقلال کشور، آزادی واقعی و استقرار جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.

او اظهار کرد: امروز دنیا پس از گذشت ۴۵ سال از پیروی انقلاب اسلامی شاهد است که روز به روز جبهه و وسعت انقلاب اسلامی و مقاومت دنیای آزادگان توسعه بیشتری پیدا کرده و امیدواریم که زمینه ظهور امام عصر (عج) فراهم شود.

استاندار فارس گفت: نهضت مقاومت مردم فلسطین و لبنان با ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی و اشغالگر قدس که سعی کرد با خشونت و کشتار و کودک کشی خود را در منطقه غرب آسیا مستقر کند، اجازه نداد که اسرائیل غاصب به اهداف خود دست یابد و این نهضت را خاموش کند و دیدیم که آتش بس را نیز پذیرفت چرا که چاره‌ای جز تسلیم شدن در مقابل جبهه مقاومت نداشت.

رزمایش اقتدار بسیج با شعار بسیج، دفاع، امنیت و اقتدار در پنجمین روز از هفته بسیج با حضور بسیجیان در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha