امام جمعه خرم‌آباد: خدمتگزاری به مردم از ویژگی‌های مدیریت بسیجی است

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: خدمتگزاری به مردم، محرومیت زدایی، برقراری عدالت، بی توجهی به منافع شخصی از ویژگی های بارز مدیریت بسیجی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه خرم‌آباد با اشاره به پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اظهار کرد: در این مکتب جوانانی بسیجی در تراز انقلاب اسلامی تربیت شده و هرچه زمان می‌گذرد ثمره این میوه شیرین را احساس می‌کنیم و اکنون از جغرافیای ایران فراتر رفته و هزاران گروه دلبسته اسلام و انقلاب اسلامی در جهان مشاهده می‌کنیم.

وی ادامه داد: همچنین هشتم آذرماه روز همبستگی با ملت فلسطین نامگذاری شده و اسلام و انقلاب اسلامی با تکیه بر ایمان بسیج و بسیجیان و تخصص آنان کشور را با علم پیش برده و خدمتگزار مردم هستند.

خطیب جمعه خرم‌آباد افزود: آنان که مدال خدمتگزاری به مردم در قالب بسیج را بر گردن دارند، می‌توانند با این عزت به قله های پیشرفت کشور برسند و باعث افتخار شوند و کشور را از تهاجم دشمنان حفظ کنند.

وی یادآور شد: خلوص نیت، خدمتگزاری به مردم، محرومیت زدایی، برقراری عدالت، بی توجهی به منافع شخصی، عمل جهادی، خلاقیت و ابتکار، مدرسه سازی، اشتغالزایی از ویژگی های بارز مدیریت بسیجی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه فلسطین مسئله اول جهان اسلام است، اضافه کرد: ابراز علاقه و محبت جهانیان به ملت فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونسیتی را امروز در تمام نقاط جهان مشاهده می‌کنیم، جنگی که امروز در فلسطین وجود دارد جنگ شیاطین عالم است که انواع تجهیزات را کمک گرفته و علیه مظلوم استفاده می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت در انتخابات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و باید توسط نخبگان، اساتید دانشگاه و مسوولان و مدیران تبیین و تشریح شود و آثار و برکات و فواید مشارکت حداکثری توضیح داده شود.

وی ادامه داد: اخلاق مداری، رفاقت و رقابت صحیح در انتخابات ضروری است و باید مولفه‌های انتخاب در تراز انقلاب اسلامی برای جوانان بازگو شود همچنین کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه می‌تواند ظرفیت مناسب برای انتخاب اصلح باشد.

امام جمعه خرم‌آباد به هفتم آذر روز نیروی دریایی اشاره کرد و گفت: اوج قدرت این نیرو در دفاع مقدس و امروز در تامین امنیت برای کشتیرانی و دفاع از مرزهای ایران مشاهده می‌کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha