ویسی: هر مربی آرزو دارد که در کرمان کار کند + فیلم‌

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: نه تنها مس رفسنجان بلکه مس کرمان و گل گهر سیرجان نیز پشتوانه مالی خیلی خوبی دارند و هر مربی آرزو دارد که در این استان کار کند.

به گزارش ایرنا، عبدالله ویسی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مس رفسنجان و نفت آبادان افزود: بازیکنان خیلی راحت تر اینجا می آیند و آنطور که اطلاع دارم این تیم ها اکثرا در تهران تمرین می کنند و لازم نیست که بازیکنان ۲ پروازه به اینجا بیایند.

وی با بیان اینکه پول این باشگاه ها نقدتر است، اظهار داشت: بازیکنان برای دریافت پول شاید در کنار ما مقداری اذیت شوند و در مجموع مس رفسنجان تیم خوب و قابل احترامی است و کادر فنی خوب و بازیکنان شایسته و شناخته شده ای در سطح کشور دارد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: تیم مس رفسنجان از نظر امکانات، مالی و بازیکن کامل است یعنی می تواند جایگاه خیلی بهتری، از این ها در جدول لیگ برتر داشته باشد.

وی گفت: امیدوارم که غیراز بازی فردا که ما تمام وجودمان را می گذاریم تا دست پر از رفسنجان خارج شویم، تیم دوست داشتنی مس رفسنجان و مردم خوب این شهرستان موفق باشند.

شرایط نفت بسیار بد است

ویسی یادآور شد: اگر جدول بازی‌های لیگ برتر را نگاه کرده باشید، شرایط تیم ما بسیار بد است، این شرایط را مردم آبادان، مسئولان و ما دوست نداریم و به هر دلیلی طی سه چهار هفته بازی های خانگی را از دست دادیم.

وی ادامه‌داد: امیدوارم که فردا در یک بازی بسیار خوب و جوانمردانه و شجاعانه بتوانیم سه امتیاز خارج از خانه را بگیریم تا اوضاع را در جدول بهتر کنیم و مردم آبادان را به نتایج بهتر آینده امیدوار کنیم و از اوضاع فعلی خارج شویم و خود را به جایگاه میانه های جدول برسانیم و تیم را به ثبات برسانیم.

چرا تیم نفت ۲ روز زودتر به رفسنجان آمد؟

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به اینکه چرا تیم صنعت نفت آبادان از روز چهارشنبه به رفسنجان آمده است؟ افزود: آیا عرف است تیمی در شهر خود تمرین نکند و همیشه تهران باشد؟ چهار. تا پنج تیم اینگونه هستند و فقط در تهران تمرین می کنند و فقط برای بازی می آیند.

وی افزود: حالا ما ۲ روز زودتر بخاطر شرایط آب و هوایی و شرایط پروازها به رفسنجان آمده ایم و با این شرایط شاید بارندگی پرواز ما را لغو کند لذا تمامی شرایط را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که در زمستان وقتی شرایط آب و هوایی خوب نیست، ۲ روز زودتر پرواز کنیم که اگر پروازی در روز چهارشنبه لغو شود، بتوانیم تا پنجشنبه خودمان را به این بازی برسانیم‌.

ویسی تصریح کرد: فکر نمی‌کنم که این موضوع چیز خاصی باشد اما ۲ یا سه نفر این موضوع را از من پرسیدند؛ اتفاقی نیفتاده که ما ۲ روز زودتر به رفسنجان آمدیم.

مس با ما همکاری نکرد

وی بیان کرد: چیزی که می خواستیم نشد و باشگاه مس رفسنجان برای دادن زمین با ما همکاری نکرد اما اشکالی ندارد و ما تیمی حرفه ای هستیم.

مصدوم و محروم؟ تا دلتان بخواهد!

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در واکنش به تعداد غایبان این تیم در بازی فردا مقابل مس رفسنجان عنوان کرد: تا دلتان بخواهد در این بازی مصدوم و محروم داریم! حسین شنانی و عباس قاسم بازیکن عراقی مصدومان ما در این بازی هستند.

وی ادامه‌داد: اما میثم تهیدست که تا روز گذشته مصدوم بود، امروز مقداری تیم را در تمرینات همراهی کرد، ضمن آنکه فهد طالب را به علت همراهی تیم ملی عراق در اختیار نداریم.

غیبت الهامی در نشست خبری

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان نیز در نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت آبادان حاضر نشد و به جای وی مجتبی سرآسیابی دستیار الهامی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

تیم های فوتبال مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۵ روز جمعه در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه شهدای مس مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha