اعتلای کمی و کیفی فیلم‌ها مهمترین مزیت جشنواره فجر ۴۲ است + فیلم

سمنان - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مهمترین مزیت چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در مقایسه با سال‌های گذشته نظم و اعتلای کمی و کیفی آن است.

محمدمهدی اسماعیلی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در سمنان افزود: جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تلاقی همه اهالی و دوستداران فرهنگ و هنر است و بر همین پایه، رویکرد مردمی و حضور سازنده اهالی فرهنگ و هنر در این دوره پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: ایجاد روند ثبات در مدیریت برگزاری جشنواره از اقدام‌های متمایز امسال در مقایسه با گذشته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به استقبال پرشور هنرمندان از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر یادآور شد: دبیرخانه جشنواره برای دومین سال پیاپی کار را بی‌وقفه ادامه داده و نام‌نویسی اولیه بیش از ۱۰۰ فیلم به پایان رسید و برای نخستین بار طی سال‌های گذشته، این تعداد اثر در بخش فیلم ثبت‌نام شد که بیش از انتظار همکاران سینمایی بود.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: امسال در همه بخش‌های هنری جشنواره فجر برگزار می‌شود و برخی دبیران از جمله بخش فیلم برای دومین سال پیاپی کارها را پیگیری می‌کنند.

وزیر فرهنگ: اعتلای کمی و کیفی مهمترین مزیت جشنواره فیلم فجر است + فیلم

چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری به دبیری مجتبی امینی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به انتخاب و معرفی سمنان به عنوان هشتمین «پایتخت کتاب ایران» روز جمعه برای اعطای تندیس پایتخت کتاب به مدت یکسال، به سمنان آمد و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، بازدید از همایش آموزش فشرده بازی‌سازی دیجیتال و دیدار با آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری از جمله برنامه‌هایش بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha