ایثارگران و مشمولان طرح جوانی جمعیت در فارس صاحب مسکن می شوند

شیراز- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: با توجه به سیاست کشور و لزوم افزایش جمعیت، واگذاری زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت در شهرهایی که زمین موجود است و واگذاری زمین به ایثارگران در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

به گزارش ایرنا، محمود رضا طالبان، شنبه در جلسه بررسی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان افزود: بر همین اساس تلاش می کنیم که با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود این مهم را محقق کنیم.

وی ادامه داد: طی سال‌های اخیر روند واگذاری زمین به ایثارگران در استان به کُندی پیش رفته که امروز شاهد شتاب گرفتن این روند هسیتم و پیش بینی می شود که تا پایان امسال سهمیه عمده متقاضیان ایثارگر تعیین تکلیف شود.

او اظهار کرد: در بحث اجرای طرح نهضت ملی مسکن با توجه به اهمیت موضوع، عملکرد تک تک شهرستان های استان مورد پایش و ارزیابی دقیق قرار خواهد گرفت.

واگذاری زمین به ایثارگران و مشمولان طرح جوانی جمعیت فارس در دستور کار است

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: تاکنون از مجموع ۱۵۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن که باید در این استان ساخته شود، زمین مورد نیاز برای ساخت حدود ۹۷ هزار واحد تامین شده است.

طالبان افزود: در شهر شیراز نیز حدود ۷۵ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن هستند که که از این تعداد برای ۱۸ هزار متقاضی در شهر صدرا و برای ۱۲ هزار متقاضی نیز در شهر شیراز زمین تامین شده و پروژه ها در حال ساخت است و تامین زمین برای حدود ۴۵ هزار متقاضی باقیمانده نیز در دست پیگیری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha