۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۳
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85302991
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بسیج تجلی‌گاه خدمت صادقانه است

۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۳
کد خبر: 85302991
بسیج تجلی‌گاه خدمت صادقانه است
اجتماع بسیجیان کلاله

گنبدکاووس- ایرنا- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با تبریک هفته بسیج ( ۲۹ آبان تا پنج آذر) اظهار کرد: بسیج مردمی‌ترین نیروی مقاومت در جهان و تجلی‌گاه خدمت صادقانه است که اعضای آن بیشتر بی‌نام و نشان در خدمت به مردم تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌ الاسلام رضا دیلمی روز یکشنبه در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان کلاله به مناسبت پنج آذر سالروز تشکیل بسیج به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی در سال ۱۳۵۸ افزود: حضور بسیج در تمام عرصه‌ها به معنی زنده بودن انقلاب اسلامی و حضور آن در عرصه جهانی است.

وی اضافه کرد: بسیج فقط یک نهاد نظامی نیست بلکه یک تفکر و مکتبی است که از دل اسلام ناب محمدی (ص) ایجاد شده و در قالب آن می‌توان به تمامی اهداف دسترسی پیدا کرد.

بسیج تجلی‌گاه خدمت صادقانه است

حجت الاسلام دیلمی بابیان اینکه بسیج تجلی‌گاه خدمت صادقانه و نیرویی بی‌نام و نشان است، ادامه داد: بسیجی در تمام عرصه‌ها عملگرا است و هرگز آرمان‌های خود که همان حذف استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی با استراتژی مقاومت و ایستادگی می‌باشد را فراموش نخواهد کرد.

معاون فرهنگی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان همچنین گفت: بسیجی تسلیم امر ولایت است، اعتقاد راسخ به اسلام ناب دارد و اهل بصیرت و دشمن شناس بوده و به‌موقع در میدان حاضر می‌شود.

وی با تاکیدبر ضرورت اهتمام ویژه نیروهای بسیجی به تحقق گفتمان جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب افزود: در شرایط فعلی جامعه، بیان خدمات نظام و دولت برای گروه‌های مختلف مردم، روحیه ایمان و امید را در جامعه تقویت می‌کند.

حجت الاسلام دیلمی تصریح ‌کرد: در سایه جهاد تبیین و تقویت روحیه امیدآفرینی در جامعه می‌توان جنگ ترکیبی دشمنان علیه نظام و مردم را نیز خنثی کرد.

به گزارش ایرنا، دراین اجتماع بزرگ که در مصلی نمازجمعه شهر کلاله برگزار و با اجرای برخی برنامه‌های فرهنگی همراه بود، جمع زیادی از نیروهای بسیجی به همراه مسوولان این شهرستان حضور داشتند.

شهرستان کلاله با افزون بر ۱۳۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha