فرمانده سپاه سلمان: بسیج باید میدان‌دار مقابله با اقدامات تفرقه افکنانه باشد

زاهدان - ایرنا - فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان قسم خورده ما امروز به دنبال ایجاد تفرقه هستند و در چنین شرایطی بسیج باید میدان دار مقابله با آنان و اقدامات تفرقه افکنانه باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی روز یکشنبه در رزمایش اقتدار بسیجیان شهرستان نیمروز اظهارکرد: بسیج در تمامی فتنه‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی توانست دشمن را شکست دهد و در دوران جنگ تحمیلی این بسیج بود که توانست کشور را در برابر یک جنگ جهانی تمام عیار علیه ملت، پیروز کند.

وی با اشاره به اینکه بسیج در طول عمر پربرکت خود همواره موجب خیر و برکات بوده و مشکلات کشور را رفع کرده است، افزود: بسیج نقطه اتکایی برای حل همه مشکلات و مسائل کشور و سرچشمه آرامش در همه عرصه ها و زمینه ها برای مردم بوده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: فتنه ۱۴۰۱ محل تلاش دشمن برای به چالش کشیدن انقلاب و کشور بود که بسیج به خوبی توانست در میدان بایستد و راهبردهای آنان را نقش بر آب کند.

وی با بیان اینکه بسیج جهان شمول است و منحصر به یک عرصه خاص نمی شود، گفت: نام بسیج مترادف است با شکوه بی نظیر برای ملت ایران و امروز بسیجیان ما از هر زمان دیگر آماده تر و با بصیرت‌تر و در تمامی عرصه ها تقویت کننده و یاری دهنده نظام اسلامی هستند.

سردار شفائی با تاکید بر اینکه نباید به وضعیت کنونی اکتفا کنیم و باید با اقتدار و قدرت بیشتر در تمامی عرصه‌ها گام هایی بزرگ برداریم، تصریح کرد: آینده کشور ما درخشان است و ما با اتکا به خداوند و روحیه سرشار از امید و تفکر بسیجی مردم ایران می توانیم مشکلات را گام به گام رفع کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha