۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۸
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85303750
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اتحاد بین ورزشکاران و مربیان برای توسعه ورزش کردستان ضروری است

سنندج- ایرنا- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: اتحاد و انسجام خوبی بین ورزشکاران و مربیان و پیشکسوتان استان برای توسعه ورزش استان وجود دارد که نیاز است این وحدت بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آمنه غلام ویسی روز دوشنبه در آیین تجلیل از ۳۶ کونگ فوکار مدال آور کردستان در لیگ ها و مسابقات کشوری در سنندج اظهار کرد: حس اتحاد و تعامل بین ورزشکاران کردستان باید بیشتر شود تا با روحیه قوی تری، مدارج بالاتر را طی کنند و افتخار آفرین شوند.

وی رئیس هیات کونگ فو کردستان را انسانی دلسوز و تلاشگر توصیف کرد و افزود: رئیس هیات نقش پدر را برای ورزشکاران ایفا می کند و فعالان این عرصه از وی انرژی و روحیه می گیرند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان با بیات اینکه هر کدام از مسئولان و ورزشکاران باید برای توسعه ورزش استان کمک کنند، ادامه داد: سیستم مدیریت از نظر مالی و امکانات مسیر را برای ورزشکاران هموار می کند تا ورزشکاران با سرعت بیشتری در جهت تعالی خود و ورزش استان گام بردارند.

رئیس هیات کونگ فو کردستان هم ضمن تقدیر از کونگ فوکاران مدال آور، گفت: هفته آینده مراسم تجلیل با حضور ۲ هزار نفری کونگ فو کاران در سقز برگزار می شود.

محمد باقر محمدی تاکید کرد: اگر شاهد مدال آوری کونگ فوتیران استان در رقابت های مختلف هستیم، ناشی از دلسوزی پیشکسوتان و بی حاشیه بودن هیات و آنهاست.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچگونه پول و اعتباری از اداره کل ورزش وجوانان برای هیات کونگ فو دریافت نکرده و نخواهیم کرد، افزود: امسال ۲ میلیارد ریال فقط برای برگزاری اردو و هشت میلیارد ریال جهت میزبانی مسابقات هزینه شده است.

رئیس هیات کونگ فو کردستان به این هم اشاره کرد که ۲۰۰ مدال انجمنی و سبکی توسط کونگ فو کاران کردستانی کسب شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha