۵ آذر ۱۴۰۲، ۲۳:۰۶
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85303849
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیشترین تبلور برکات بسیج دانشجویی در اردوهای راهیان نور است

کاشان _ ایرنا _ فرماندار ویژه کاشان گفت:بیشترین برکات بسیج دانشجویی را در اردوهای راهیان نور شاهدیم و این اردو به کار خود ادامه می دهد و در همین جریان شاهد ایجاد راهپیمایی اربعین و وقوع یک حماسه جهانی هستیم.

به گزارش ایرنا، محمدشریف زارعی یکشنبه شب در جلسه گردهمایی بسیجیان دانشگاه کاشان افزود: هرچند جریان اربعین از زمان شهادت حضرت سید الشهدا(ع) جاری بوده اما امروز شاهد حضور ۲۰ الی ۳۰ میلیون نفر از سراسر دنیا در این راهپیمایی هستیم و این معجزه ها از برکات انقلاب اسلامی است.

وی اظهار کرد:شهید آوینی بعد از دوران جنگ،با تولید مستند راهیان نور حقیقت جنگ را به ما معرفی و راه جدید را به ما نشان داد، امروز افراد زیادی به لحاظ معنوی در قالب راهیان نور رشد کرده و برای خدمت به نظام و انقلاب در این مکتب آموزش می بینند.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی شاهد وقوع معجره های زیادی هستیم؛ تفکر در هر یک از این معجزه ها نگارش صدها کتاب و تهیه فیلم و غیره را می طلبد.

زارعی گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس نمونه ای از معجزه هایی است که در طول انقلاب اسلامی رخ داد،امروز ثمره آن دوران در همین گردهمایی ها و ایثارگری ها ظهور و بروز یافته و فرهنگ بسیجی در دنیا می درخشد.

وی اظهار کرد: بعد از دوران دفاع مقدس عده ای به مقام والای شهادت نائل شدند و عده ای هم جانباز شده و برای حفظ نظام و ارزش های انقلاب اسلامی تربیت شدند.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: وقتی کشور با مشکلاتی در حوزه های مختلف مواجه شد،مقام معظم رهبری موضوع اردوهای جهادی را مطرح کردند و آن بذر امروز به یک غنچه تبدیل شده و اگر رشد کند برکات بی نظیری خواهد داشت.

زارعی گفت:بسیاری از مشکلات جامعه با انجام اردوهای جهادی رفع می شود و معنی دیگر این اردو، انجام کار برای کسب رضای خداوند است.

وی افزود:در دوران جنگ تحمیلی جوانان کشور با روحیه اخلاص در جایگاه های حساس جنگ قرار گرفته و بزرگانی ازجمله شهید باقری پدیدار شدند؛ ما به سمت حکومت امام عصر(عج) حرکت می کنیم و ظرفیت اردوهای جهادی از مقدمات برای رسیدن به این مهم است.

دانشگاه کاشان در سال ۱۳۵۲ تاسیس و در حال حاضر با ۳۱۳ عضو هیات علمی،۹هزارو ۵۰۰ دانشجو و ۲۵۰ کد رشته در مقاطع تحصیلی کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می پذیرد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha