آیین گلریزان برای ساخت زمین ورزشی قلعه‌نو با حضور استاندار تهران برگزار شد

شهرری - ایرنا - آیین گلریزان و جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم و خیران جهت ساخت و توسعه زمین ورزشی شهر قلعه نو از توابع شهرستان ری یکشنبه شب باحضور سرزده استاندار تهران و همراهی فرماندار ویژه ری برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این آیین که باحضور تعدادی از مسئولان، اعضای شورای اسلامی شهر، جمعی از ورزشکاران و قهرمانان ملی و استانی و اهالی قلعه نو به ویژه قشر جوان و نوجوان برگزار شد، بخشی از هزینه های لازم جهت ساخت و توسعه زمین ورزشی قدیمی این شهر با جمع آوری کمک های نقدی خیران و علاقه مندان به ورزش در قالب مراسم گلریزان تأمین شد.

استاندار تهران در این آیین با اظهار خرسندی از حضور در جمع شهروندان بویژه جوانان و ورزشکاران قلعه نو، گفت: رسیدگی به امور مردم اصلی ترین وظیفه مسئولان است و در قبال آن نیز هیچ منتی بر عهده مردم نیست، پذیرش مسئولیت از سوی افراد می بایست همراه با تعهد در اجرا و عمل به وظایف قانونی و شرعی باشد.

علیرضا فخاری ادامه داد: امروز کشور ما درحال رشد و توسعه بوده و نیازمند کمک و یاری عموم مردم و قشرهای مختلف جامعه است. حضور، وجود، عزم و اراده شما نوجوانان و جوانان برای عزت بخشی، تعالی و توسعه همه جانبه کشور امری واجب و ضروری است.

وی با به توصیه نوجوانان و جوانان به تحصیل و علم اندوزی، خاطرنشان کرد: شما فرزندان ایران برای ساخت آینده کشور و جامعه باید در تحصیل و کسب دانش و معرفت همت کنید و تمام تلاش خود را برای خدمت به کشور و هموطنان خود در آینده به کار گیرید؛ بنده یقین دارم با اراده شما این کار انجام شدنی خواهد بود.

استاندار تهران در پایان به برخی مطالبات شهروندان قلعه نو اشاره کرد و افزود: ساخت کمربندی شهر قلعه نو، تخریب و نوسازی بافت فرسوده و توسعه و تجهیز فضای ورزش عمومی از مطالبات اصلی مردم این بخش است که در همین راستا تاکنون اقداماتی انجام شده که انشاالله با مساعدت و نظر مثبت مجموعه استانداری و هماهنگی و مدیریت فرماندار شهرستان ری اقدامات خوب و اثرگذاری در آینده جهت رفع این مطالبات مردمی صورت خواهد پذیرفت.

بخش قلعه نو از توابع شهرستان ری هم اکنون دارای ۴۰ هزار نفر جمعیت است که در ۲۰ کیلومتری جنوب ری و در مسیر جاده ورامین قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha