۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۳
کد خبر: 85304056
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مروری بر عناوین مطبوعات ۶آذرماه ۱۴۰۲ شیراز

۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۳
کد خبر: 85304056
مروری بر عناوین مطبوعات ۶آذرماه ۱۴۰۲ شیراز

شیراز- ایرنا- مطبوعات شیراز روز دوشنبه ۶ آذرماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحه نخست خود برجسته کردند.

روزنامه خبر جنوب در شماره ۱۲۵۳۰ صفحه جنوب خود به وعده استانداران بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر رشد هشت درصدی در این استان‌ها اشاره کرد و برای این مطلب تیتر ‘ماموریت این چند نفر’ برگزیده است.

این روزنامه همچنین به حادثه روز گذشته درگیری مسلحانه در خیابان زند شیراز پرداخته و در جای دیگری به بیانیه دادگستری فارس در تشریح رای صادره در خصوص فساد مالی برخی مسئولان در شیراز پرداخته و این رای را قطعی نداسته است.

روزنامه عصر مردم نیز در شماره ۷۹۱۷ خود عنوان اصلی صفحه نخست خود را به تقاضای اعضای فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با تیتر ‘شورای نگهبان مصوبه مجلس برای افزایش سن بازنشستگی را رد کند’ اختصاص داده است.

استقرار هزار راهدار در محورهای مواصلاتی فارس به نقل از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، مهارت آموزی افزون بر ۵۹ هزار سرباز ارتش در فارس به نقل از ارشد نظامی ارتش در فارس و افزایش پرواز مستقیم شیراز به نجف از دیگر عناوین مهمی است که این روزنامه در صفحه نخست خود برجسته کرده است.

روزنامه سبحان دیگر روزنامه چاپ شیراز هم در شماره ۶۱۵۵ عناوینی همچون اقتصاد شهری بر مبنای درآمد پایدار، شیراز صاحب پیست اتومبیل رانی و دوچرخه سورای می‌شود و دیدار مدیریت شهری شیراز با فرمانده سپاه فجر فارس به مناسبت هفته بسیج به چاپ رسانده است.

روزنامه تماشا نیز در شماره ۳۰۸۳ خود عنوان اصلی صفحه نخست را با تیتر ‘ممیزی املاک در ریل اصلی خود قرار گرفته است’ به نقل از شهردار شیراز اختصاص داده است.

صدور بیش از ۹۵ هزار گواهینامه مهارت آموزی برای سرباران ارتش، تودیع و معارفه مدیر کل نوسازی مدارس فارس و برگزاری باشکوه کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس با همکاری صدا و سیمای فارس از دیگر عناوینی است که روزنامه تماشا در صفحه نخست خود آورده است.

روزنامه افسانه نیز در شماره ۵۱۵۲ خود به آخرین جزئیات درگیری مسلحانه خیابان زند به نقل از فرمانده انتظامی فارس پرداخته است.

اقدام جهادی شهرداری منطقه هفت شیراز برای دانش آموزان، ممیزی املاک در ریل اصلی خود قرار گرفته است، برگزاری مسابقات مهارت آموزی سرباز ماهر در یگان های مختلف ارتش و رای بدوی تعدادی از مسئولان شهری شیراز صادر شد از دیگر عنوان اصلی صفحه نخست این روزنامه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha