۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۰
کد خبر: 85302932
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مروری بر عناوین مطبوعات پنجم آذرماه ۱۴۰۲ شیراز

شیراز- ایرنا- مطبوعات شیراز روز یکشنبه پنجم آذرماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحه نخست خود برجسته کردند.

روزنامه عصر مردم در شماره ۷۹۱۶ خود عنوان ‘حماس آزادی اسرای صهیونیست در غزه را به تعویق انداخت’ برجسته کرده و علاوه بر این به گلایه ناشران از وضعیت نشر و کتاب خوانی در حضور استاندار فارس و میزبانی شیراز در میز گردشگری ادبی کشور نیز پرداخته است.

روزنامه سبحان دیگر روزنامه چاپ شیراز هم در شماره ۶۱۵۴ خود مطالب مربوط به بافت های فرسوده فارس و تصمیم گیری کمیسیون ماده پنج در این زمینه، تغییر محدودیت سرعت در کمربندی شیراز، آخرین وضعیت میزان بارش های سال آبی جاری در فارس و تاکید استاندار فارس بر نظارت جدی بر ساخت کتابخانه در طرح نهضت ملی مسکن برجسته و منتشر کرده است.

روزنامه شیراز نوین نیز برای صفحه نخست شماره ۱۹۸۳ خود عناوینی همچون تخصیص زمین به طرح جوانی جمعیت، سبد خرید عیالواران پر می شود، میزبانی فارس از بارندگی های مطلوب، تغییر محدودیت سرعت در کمربندی شیراز، عملیاتی شدن توزیع گاز مایع در فارس و جان باختن ۲ فرد مبتلا به کرونا در این استان برگزیده است.


روزنامه تماشا نیز در شماره ۳۰۸۲ خود عنوان ‘ترویج فرهنگ نذر کتاب توسط فعالان عرصه کتاب و مردم فرهنگ دولت فارس’ به نقل از استاندار این استان را برجسته کرده و علاوه بر این به انتشار مطالبی در خصوص تغییر محدودیت سرعت در کمربندی شیراز و کاهش ۵۰ درصدی صادرات محصولات کشاورزی فارس پرداخته است.

روزنامه خبر جنوب نیز در شماره ۱۲۵۲۹ صفحه جنوب خود به برپایی بزرگترین نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز اشاره کرده و مطالب دیگری همچون تغییر محدودیت سرعت در کمربندی شیراز، تامین زمین برای ایثارگران و مشمولان طرح جوانی جمعت فارس و ورود سپاه فجر فارس به جمع آوری معتادان متجاهر در شیراز منتشر کرده است.

روزنامه افسانه نیز در شماره ۵۱۵۱ خود به وصول ۱۰۷ میلیارد تومان عوارض شهرداری شیراز به نقل از بازرس کل استان فارس و نشست استاندار فارس با فعالان حوزه کتاب این استان اشاره کرده و علاوه بر این اخبار دیگری مانند اولویت واگذاری زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت، تغییر محدودیت سرعت در کمربندی شیراز و عملیاتی شدن توزیع گاز مایع بر اساس نرخ جدید در فارس را برجسته کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha