آغاز همایش بین‌المللی «طوفان‌الاقصی و غزه؛ روایت‌ها و واقعیت‌ها» با حضور سردار فدوی

تهران - ایرنا - همایش بین‌المللی «طوفان‌الاقصی و غزه؛ روایت‌ها و واقعیت‌ها» با حضور سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، ‌مراسم افتتاحیه همایش بین‌المللی «طوفان‌الاقصی و غزه؛ روایت‌ها و واقعیت‌ها» امروز (دوشنبه) با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در مجتمع دانشگاهی ولایت واحد تهران مرکزی گشایش یافت.

در این همایش بین‌المللی، غلامعلی حداد عادل مشاور عالی مقام معظم رهبری، حسنی آهنگر رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع)، انسیه خزعلی معاون امور زنان ریاست جمهوری، عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان، محمدهادی همایون معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، سردار سید مجتبی ابطحی دبیرکل حمایت از انتفاضه، خالد قدومی نماینده حماس در تهران، ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی و دیگر اندیشمندان سخنرانی می کنند.

آغاز همایش بین‌المللی «طوفان‌الاقصی و غزه؛ روایت‌ها و واقعیت‌ها» با حضور سردار فدوی

اکبر نصراللهی رییس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد تهران مرکز و دبیر این همایش در مراسم افتتاحیه هدف از برگزاری این همایش را تبیین عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی و مقاومت مردم غزه عنوان کرد و گفت: این هدف محدود به تبیین عملیات طوفان‌الاقصی نمی‌شود بلکه شامل تشریح، روایت صحیح و نقل درست عملیات برای نخبگان، دانشجویان و مردم است.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها باید جنگ غزه را از ابعاد مختلف بررسی کنند، افزود: استمرار جهاد تبیین در حوزه فلسطین از اهمیت بالایی برخوردار است. به جهت استمرار در حوزه جهاد تبیین فلسطین در نظر داریم که ۵۰ پنل تخصصی در دانشگاه‌ها و ارگان‌ها برگزار کنیم.

آغاز همایش بین‌المللی «طوفان‌الاقصی و غزه؛ روایت‌ها و واقعیت‌ها» با حضور سردار فدوی

دبیر همایش طوفان الاقصی و غزه؛ روایت‌ها و واقعیت‌ها با بیان اینکه یورش رژیم صهیونسیتی به غزه فقط بُعد نظامی ندارد، گفت: این یورش ابعاد بسیاری مانند اجتماعی، سیاسی و دینی مذهبی دارد و بُعد نظامی فقط در ویترین این تقابل قرار گرفته است. جنگ غزه، جنگ دو تمدن، دو تفکر و جنگ روایت‌ها است.

نصراللهی ادامه داد: نتوانستیم عملیات هفتم اکتبر را به خوبی تبیین کنیم و این عملیات به دست فراموشی سپرده شد از این رو، در نظر داریم با این همایش تمام ابعاد طوفان‌الاقصی را برای مردم و دانشگاهیان شرح دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha