۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۵
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85304442
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵ هزار و ۹۹۰ قرص ترامادول قاچاق در شهرستان سرایان کشف شد

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان سرایان خراسان جنوبی گفت: ۱۵ هزار و ۹۹۰ عدد قرص ترامادول غیرمجاز و قاچاق در این شهرستان از یک دستگاه کامیون کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی شکوهی راد روز دوشنبه بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان سرایان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو تعداد ۱۵ هزار و ۹۹۰ عدد قرص ترامادول قاچاق را کشف کردند که ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

وی تصریح کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور، زمینه ساز جرایم دیگری نیز در سطح جامعه می‌شود، بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله‌ای در این حوزه همواره یکی از اولویت‌های کاری مهم پلیس به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی شهرستان قاینات نیز بتازگی از کشف ۵۷ هزار قرص ترامادول غیرمجاز و قاچاق در این شهرستان و فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان هم از کشف ۱۹۳ هزار عدد قرص ترامادول و متادون قاچاق خبر داد.

ترامادول داروی مُسکن است که به علت برخی خواص آن، مورد سوء مصرف قرار می‌گیرد و مصرف خودسرانه این دارو عوارض بسیاری به همراه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha