۳ آذر ۱۴۰۲، ۲۱:۰۵
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85301660
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار کردستان: دولت نیازمند همراهی بسیج است

سنندج- ایرنا- معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه بسیج نیرویی کارآمد و مردمی است گفت: دولت نیازمند کمک و همراهی این قشر زحمتکش است.

به گزارش ایرنا، مهدی رمضانی عصر جمعه در اجتماع بزرگ بسیجیان مریوان با بیان اینکه بسیجیان گام دوم انقلاب باید با اخلاص تر و مجهزتر باشند و در همه عرصه ها ورود کند، اظهار کرد: بسیج در اوج عقلانیت و احساس در قبله علم و در نهایت اخلاص است.

وی اخلاص را ویژگی‌های منحصر به فرد امام خمینی(ره) نام برد و گفت: امام امت به بسیجیان اخلاص یاد داد و خطاب به آنان فرمودند که «من به اخلاص شما بسیجیان غبطه می‌خورم.»

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: زمانی که امام راحل دستور تشکیل بسیج مستضعفین را داد، تنها برای ایران و جبهه اسلام نبود بلکه برای عمق نگاه امام به کل جهان بود.

رمضانی با بیان اینکه اکنون که ۴۵ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و بسیاری از سربازان امام راحل به شهادت رسیده‌اند، افزود: این شهدا بودند که ساختار و ساختمان موشکی ایران را پی‌ریزی کرده و امروز همین موشک‌ها است که بر خانه‌های عنکبوتی وارد می‌شود و طی طوفان الاقصی ساختمان و کاخ قدرتمند صهیونیستی را در هم می‌ریزد.

وی با بیان اینکه مردم کردستان نجیب و با فرهنگ هستند، گفت: مردم قدر امنیت را می‌دانند و خادم و خائن را خوب می‌شناسند، امروز که یک سال از اغتشاشات می گذرد، مردم در استقبال از رئیس جمهور در میدان آزادی سنندج حماسه می‌آفرینند و مشت محکی بر دهان یاوه‌گویان می‌زنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha