۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85301325
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هیچ کشوری توانایی تجاوز به ایران اسلامی را ندارد

سنندج- ایرنا- معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین گفت: اکنون قدرت نظامی کشورمان به جایی رسیده که هیچ کشوری توان دست و پنجه نرم کردن و تجاوز به ایران اسلامی را ندارد.

به گزارش ایرنا، سردار نصرت‌الله سیف روز جمعه در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان سنندج در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: قدرت بازدارندگی ایران اسلامی به حدی رسیده است که کشورهای مدعی و استکبار جهانی نیز حتی فکر تجاوز به کشورمان به ذهنشان نمی رسد.

وی افزود: دشمن از همان روزهای اول به دنبال این بود که نگذارد این انقلاب به پیروزی برسد اما چون این انقلاب معجزه الهی بود با تمام دسیسه های دشمن به پیروزی رسید

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: در ابتدای انقلاب گروهک‌های دست‌پرورده استکبار جهانی چه شرقی و چه غربی تشکیل شد آنها شروع به ایجاد ناامنی در کشور کردند؛ دموکرات، کومله، خلق عرب، چریک‌ها و نظایر این گروه‌ها شروع به ایجاد ناامنی کردند که در این زمان یک مرحله سرنوشت‌ساز توسط بسیج رقم خورد.

سردار سیف ادامه داد: دشمن بیکار ننشست و سال گذشته نیز یک بار دیگر به دشمنی با ما برخواست و در تمام استان‌ها خصوصا کردستان به پا خواست و به دنبال فریب فرزندان این استان برامد اما مردم هوشیار و همیشه آگاه این استان با تمام قدرت تمام دسیسه‌های دشمن را نقش بر آب کرد.

وی تاکید کرد: از آنجایی که دشمنی آمریکا با ایران تمام شدنی نیست ما باید توان خود را بالا ببریم تا بتوانیم با این دشمن مقابله کنیم، ما باید الگوی استکبارستیزی برای مستضعفین باشیم و برای این مهم باید توانمندتر شویم.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین به فرو ریزی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: قدس آزاد و نماز قدس توسط آیت‌الله خامنه‌ای در این مکان معنوی، اقامه خواهد شد.

سردار سیف با اشاره به جنگ غزه افزود: سازمان ملل که مدعی حقوق بشر است در کدام گور به سر می برد و چرا از کودکان بی گناه و مظلوم دفاع نمی‌کند.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه با مقاومت شیردلان فلسطینی، رژیم صهیونیستی جایگاهی در منطقه ندارد، ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی شکست خورده و نفس‌های آخر را می‌کشد.

در این رزمایش، بسیجیان ضمن نمایش اقتدار و صلابت و اعلام آمادگی، با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا جنایات آنها در غزه را محکوم کردند.

همزمان میز خدمت ادارات و دستگاه‌های مختلف برای دیدارهای چهره به چهره و همچنین ارائه خدمات بی‌واسطه به مردم در مسجد جامع سنتدج برپا شد.

در این رزمایش اقتدار، سردار سیف معاون عملیات سازمان بسیج، سردار گشتاسبی فرمانده سپاه کردستان،عبدالله رشیدپور معاون توسعه و منابع انسانی استاندار و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی نیز حضور داشتنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha