۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85306280
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تامین اجتماعی بوشهر بیش از  ۲۸ هزار میلیارد ریال به افراد واجد شرایط پرداخت کرد

بوشهر-ایرنا- مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: این اداره کل در هشت ماهه سال جاری ۲۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در قالب تعهدات کوتاه مدت، بلندمدت و مقرری بیمه پرداخت کرده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۲ درصد رشد نشان می‌دهد.

" محمدجواد بازدرهوا " روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: از مجموع پرداختی‌ها در بخش تعهدات بلند مدت ۲۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده که این میزان در مقایسه با هشت ماهه سال گذشته رشد ۵۴ درصدی نشان می دهد.

وی افزود: در شاخص مقرری بیکاری نیز میزان پرداختی هشت ماهه ۹۰۰ میلیارد ریال گزارش شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۹ درصدی داشته است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: این اداره کل با هدف تکریم ارباب رجوع پوشش های بیمه ای متنوعی اجرایی کرده تا افراد فاقد بیمه بتوانند از ظرفیت ایجاد شده استفاده کنند.

وی ادامه داد: با توجه به انتخاب شعار سال رهبر معظم انقلاب با رویکرد حمایت از تولید در این زمینه برنامه‌های ویژه برای حمایت از بنگاه های تولیدی اجرایی شده است.

بازدرهوا افزود: در این راستا در سفر به شهرستان های مختلف از کارگاه های تولیدی بازدید و مسائل و مطالبات آنها در حوزه بیمه تامین اجتماعی مورد بررسی قرار می گیرد.

وی گفت: از دیگر رویکردهای این اداره کل ارتباط موثر و مستمر با جمعیت تحت پوشش است که این مهم در قالب سامانه سامد، میز خدمت و دیدارهای چهره به چهره اجرایی شده تا به مطالبات هم استانی در حوزه تامین اجتماعی پاسخ داده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha