۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85306400
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج حلقه چاه غیرمجاز در سلسله مسدود شد

۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱
کد خبر: 85306400
پنج حلقه چاه غیرمجاز در سلسله مسدود شد

خرم آباد - ایرنا - رییس منابع آب سلسله گفت: پنج حلقه چاه غیرمجاز در راستای حفظ منابع آبی با حمایت دستگاه قضا و دستور دادستان و با همکاری نیروی انتظامی پر و مسدود شد.

ذبیح جودکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این چاه های غیرمجاز توسط گروه گشت و بازرسی اداره منابع آب، پس از طی مراحل و اخذ دستور از دستگاه قضا بر اساس ماده ۴۵ قانون توزیع عادلانه آب با همکاری نیروی انتظامی پر و مسدود شدند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ حلقه چاه غیرمجاز مسدود شده است، افزود: چاه های مذکور از نوع نیمه عمیق و به صورت غیر مجاز یا پرونده فاقد اعتبار قبل از سال ۱۳۸۵ حفر شده بودند.

پنج حلقه چاه غیرمجاز در سلسله مسدود شد

رییس منابع آب سلسله بیان کرد: با توجه به اینکه حراست از منابع آب بخصوص منابع آب زیرزمینی و سفره های موجود در دشت الشتر در اولویت طرح احیا و تعادل بخشی است، این اداره تا آخرین چاه غیر مجاز را پر و مسلوب می کند که در این راستا ۲ حلقه چاه غیرمجاز دیگر نیز شناسایی شده و بزودی عملیات مسدود کردن این چاه ها نیز انجام خواهد گرفت.

جودکی با بیان اینکه سلسله کمترین چاه غیرمجاز در لرستان را داشته و چاه غیرمجاز عمیق در این شهرستان وجود ندارد، یادآور شد: در حال حاضر ۵۹۰ حلقه چاه در بخش های صنعت، کشاورزی و شرب شهرستان سلسله وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha