کمبود گوشت مرغ در بازار مشهد به دلیل کاهش کشتار است

مشهد-ایرنا- مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد مدعی شد: کاهش روزانه کشتار مرغ ناشی از افزایش قیمت مرغ زنده منجر به کمبود گوشت مرغ شده است که این کمبود خیلی محسوس نیست.

محسن صیادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:با تدابیر اندیشیده شده از سوی کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی انتظار می رود تا چند روز آینده با جوجه ریزی وضعیت کشتار مرغ و میزان آن در بازار مشهد به تعادل برسد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا قیمت گوشت مرغ کشتار روز نیز افزایش داشته است اظهار کرد: تا اطلاع ثانوی قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ کشتار روز ۷۹۰ هزار ریال است اما انتظار داریم این قیمت تا چند روز آینده به هر کیلو ۷۳۰ هزار ریال باز گردد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد به تشدید بازرسی ها در حوزه عرضه مرغ در سطح بازار اشاره و بیان کرد: از ابتدای آبان ماه، ۵۶۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کننده گوشت مرغ در مشهد انجام گرفته و در نتیجه آن بیش از ۸۰ فقره فرم تخلف به تعزیرات ارسال شده است.

صیادی تخلفات واحدهای عرضه کننده گوشت مرغ را گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عرضه خارج از شبکه و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی ذکر کرد.

به گزارش ایرنا، هم اکنون روزانه بیش از ۵۵۰ تن مرغ در خراسان رضوی ذبح و تحویل اصناف و عرضه‌کنندگان می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha