۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۰
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85306903
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار تهران: مطالبه گری، معیار جوان انقلابی است

بهارستان - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با استقبال از پاسخگویی به پرسشهای دانش آموزان و رای اولی های شهرستان بهارستان گفت: مطالبه گری و انتقاد منصفانه از معیارهای جوان انقلابی است.

به گزارش ایرنا، سید عباس جوهری روز چهارشنبه در همایش «نقش جوانان در تحقق تمدن اسلامی در پرتو بیانیه گام دوم انقلاب» که با حضور بانشاط جوانان و دانش آموزان رأی اولی شهرستان بهارستان در فضایی صمیمی و آزاد برگزار شد، به سئوالات مطرح شده پاسخ داد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران استقبال از انتقاد و مطالبه گری را از معیارهای دولت مردمی سیزدهم برشمرد و خاطرنشان کرد: مطالبه گری یعنی اینکه مردم به آینده امید دارند و ما از هر نوع انتقاد منصفانه که در راستای منافع کشور باشد، استقبال و به آن عمل می کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی پیرامون سلامت انتخابات، با بیان اینکه یکی از راهبردهای ابلاغی مقام معظم رهبری، سلامت انتخابات است، اظهار داشت: خرید و فروش رأی یکی از ناشایست ترین روشهای جمع آوری رأی و رسیدن به پست و مقام است که این مسائل زیبنده جمهوری اسلامی نیست و در صورت وجود چنین مسئله ای ورود می کنیم حتی این امر خیلی از اوقات به ابطال آراء صندوق منجر شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران ادامه داد: افراد صالح، با ایمان و بااراده به عنوان مجریان انتخابات و یا نمایندگان فرماندار ثبت نام کنند تا از تخلفات احتمالی در حوزه رأی گیری جلوگیری شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: با این که در بعضی حوزه ها، ضعف داریم اما کشور در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد و نمونه عینی آن در احداث بیش از ۲۰ مدرسه در شهرستان بهارستان طی ۲ سال أخیر است که ۱۰ مدرسه به دستور مستقیم رئیس جمهور در سفر به شهرستان و به عنوان نمونه و الگوی کشوری در کمترین زمان که نشان دهنده شتاب در پیشرفت کشور است.

جوهری در خصوص راهکارهای علاقمندی دانش آموزان و عموم مردم به شرکت در انتخابات، گفت: برای استفاده از ظرفیت هر نوع رسانه و ایده رسانه ای جهت ایجاد شور انتخاباتی آمادگی داریم و در شهرستان بهارستان نیز همه افراد از هر سلیقه ای می توانند نظرات و ایده های خود را به فرمانداری منعکس کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در جواب پرسشی پیرامون صفات و مشخصات نامزدها یا نمایندگان مجلس که باید طرفدار عدالت، انقلابی و مرد میدان باشد، استقبال کرد و افزود: ملاکهای عنوان شده از نظر من هم ملاکهای یک نماینده درست است که باید ضمن انقلابی و مرد میدان بودن، طرفدار عدالت باشد و از حوادث و اتفاقات نهراسد.

وی تصریح کرد: نامزدهای انتخابات ابتدا توسط معتمدین که هشت نفرشان از بین مردم هستند و فقط سه نفر عضو حقوقی دارد، انتخاب می شوند.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر استان تهران، ۳۹ نماینده مجلس دارد و افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس شورای اسلامی که به انتخابات این دوره از نمایندگی مجلس نمی رسد ولی احتمالا در انتخابات بعدی مجلس شاهد افزایش نمایندگان بعضی از حوزه های انتخابیه مجلس از جمله بهارستان و رباط کریم خواهیم بود.

جوهری افزود: باید اشکالات را بپذیریم و نسبت به رفع آن اقدام کنیم.

معاون استاندار تهران: مطالبه گری، معیار جوان انقلابی است

همایش نقش جوانان در تحقق تمدن اسلامی در پرتو بیانیه گام دوم انقلاب با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران و دانش آموزان رأی اولی شهرستان بهارستان به صورت پرسش و پاسخ با موضوع انتخابات و شور و نشاط اجتماعی در سالن اجتماعات سجادیه نسیم شهر برگزار شد.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

شهرستان های بهارستان و رباط کریم یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha