۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۵
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85302499
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آیت‌الله صدیقی: ایستادگی در غزه نشات گرفته از مکتب حضرت زهرا (س) است

بهارستان - ایرنا - امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه اولین مجاهد در جهاد تبیین حضرت فاطمه (س) است، گفت: این همه ایستادگی در غزه و ایران نشأت گرفته از مکتب حضرت زهرا (س) و امام حسین (ع) است.

به گزارش ایرنا، آیت الله کاظم صدیقی روز شنبه در همایش سوگواره یاس نبوی و آیین تجلیل از ستایشگران اهل بیت (ع) شهرستان بهارستان اظهار داشت: مکتب شهادت و عشق به خدا تعلق به روحیه بسیجی داشتن است.

وی افزود: بسیج زمین خواری را تحمل نمی‌کند و در خدمت به مردم حرکت می‌کند، بسیجیان در دوران دفاع مقدس خود را بدرستی نشان دادند که برای شهادت از همدیگر سبقت می گرفتند.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر حضور آحاد مردم در پای صندوق‌های رای، خاطرنشان کرد: باید علاوه بر حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات، درست و آگاهانه انتخاب کنیم.

آیت الله صدیقی ضمن تاکید بر لزوم مشارکت پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: خود مردم بانی انقلاب بودند و اکنون نیز باید حافظ آن باشند.

این مسئول اضافه کرد: در حرکت غزه دقیقا زیر پرچم عاشورا آمدند، این پرچم از ایران به کشورهای لبنان، فلسطین، یمن، عراق و دیگر کشورها رفته است.

فرماندار بهارستان: جهاد تبیین توسط مداحان مورد توجه باشد

آیت‌الله صدیقی: ایستادگی در غزه نشات گرفته از مکتب حضرت زهرا (س) است

فرماندار بهارستان نیز در این همایش ضمن تبریک هفته بسیج و تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه گفت: باید جهاد تبیین که مورد تأکید مقام معظم رهبری است توسط مداحان و واعظان در هیات های مذهبی مورد توجه باشد.

عبدالله نوحی اظهار داشت: مداحان با برگزاری مراسم‌های مذهبی و دینی درشهرستان می‌توانند نقش مهمی را در سالم‌سازی محیط و ایجاد روحیه و نشاط داشته باشند.

وی در ادامه افزود: ظرفیت بسیار خوبی درشهرستان داریم تا با استفاده از ظرفیت مساجد، هیات مذهبی شهرستان، ۱۲۵ هزار دانش آموز و جمعیت ۷۵۰هزارنفری شهرستان شور و عاشورایی بهارستان که برای ما یک فرصت مناسب است بتوانیم شهرستان را به ظرفیت مطلوب با ارشاد و راهنمایی ائمه جمعه در حوزه فرهنگی برسانیم.

این مسئول با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: همه وظیفه داریم برای برگزاری باشکوه انتخابات به میدان بیاییم و با هوشیاری و اطاعت محض از رهنمودها و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، نقشه‌های شوم دشمنان علیه انتخابات را خنثی کنیم.

آیت‌الله صدیقی: ایستادگی در غزه نشات گرفته از مکتب حضرت زهرا (س) است

در پایان این همایش از تعدادی از مداحان و شاعران آیینی شهرستان تجلیل شد.

آیین تجلیل و تکریم از ستایشگران اهل‌بیت (ع) اولین گردهمایی مداحان و شعرای آئینی شهرستان بهارستان با حضور فرماندار، ائمه جمعه شهرستان، آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران، روسای ادارات و جمعی از شاعران و مداحان در امامزاده باقر (ع) برگزار شد.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha