۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۸
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85307706
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دستگیری شکارچی غیرمجاز در منطقه شکار ممنوع شیروان دره‌سی مشگین‌شهر

اردبیل - ایرنا - ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین‌شهر در منطقه شکار ممنوع شیروان دره‌سی موفق به دستگیری یک نفر شکارچی غیرمجاز شدند.

به گزارش ایرنا از اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل ، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین‌شهر گفت: یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با گشت و کنترل و تلاش شبانه‌روزی در مناطق تحت مدیریت و آزاد موفق به دستگیری یک نفر شکارچی غیرمجاز شدند که مبادرت به شکار پرنده کبک کرده بود.

یوسف محمدی افزود: از این شکارچی متخلف یک قبضه اسلحه شکاری ساچمه‌زنی دو لول به همراه تعدادی فشنگ ساچمه‌ای و لاشه چهار قطعه کبک معمولی کشف و ضبط گردید و متخلف پس از تشکیل پرونده تخلف جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

وی تصریح کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان به‌صورت شبانه‌روزی در حال پایش مناطق تحت مدیریت هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی مطابق با ضوابط و مقررات قانونی به شدت برخورد خواهند کرد.

محمدی از حیات وحش از همیاران و دوستداران محیط زیست خواست در صورت مشاهده شکارچیان و صیادان غیرمجاز مراتب را در اسرع وقت جهت رسیدگی، به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان به شماره ۳۲۵۳۰۶۶۶-۰۴۵ یا تلفن گویا ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha