صندوق پژوهش و فناوری یزد در فعالیت‌های دانش بنیان مشارکت می‌کند + فیلم

یزد -ایرنا - مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد گفت: این صندق به منظور حمایت بیشتر از شرکت های دانش بنیان و در راستای بانک داری اسلامی و در رویکردی جدید، در سرمایه گذاری های خطرپذیر این شرکت ها مشارکت می کند .

"محمدرضا حسینی بغداد آبادی" روز جمعه در گفت و گو با خیرنگار ایرنا، افزود: پرداخت تسهیلات به صورت معمول انجام می شود اما در رویکردی جدید این اقدام انجام شده تا حضور در پروژه شرکت ها به صورت مشارکت مدنی و سرمایه گذاری خطرپذیر نیز انجام شود و در همین زمینه نظارت و حضور در سرمایه گذاری شرکت های دانش بنیان انجام می شود.

وی ادامه داد: همچنین گروه های کارشناسی نیز در حوزه های فروش ، مالی ، عارضه یابی و حقوقی به شرکت های مخاطب صندوق مشاوره و کمک می کنند و انشالله با رویکرد جدید در بانک داری اسلامی بتوانیم خدمات بیشتری را به شرکت های دانش بنیان و فناور استان ارائه دهیم.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد گفت: این صندوق در سال ۱۳۸۳ با سرمایه ۱۰ میلیارد ریال و با ترکیب بخش دولتی و بخش خصوصی به ثبت رسیده و فعالیت اجرایی خود را در زمینه اعطای تسهیلات صدور ضمانت‌نامه، سرمایه‌گذاری خطر پذیر، ارزیابی و ارزشگذاری انجام می دهد.

حسینی بغداد آبادی اظهار داشت: صندوق پژوهش و فناوری استان یزد هم اکنون با ۴۲۰ میلیارد ریال سرمایه و ۱۷۴ سهامدار با ترکیب ۳۲.۲ درصد بخش دولتی ۶۷.۸ درصد بخش خصوصی در مرکز فناوری اقبال (پارک علم و فناوری یزد) به شرکت های دانش بنیان و فناور عضو خدمت رسانی می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha