۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۲
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85308317
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آبادان: مردم فرد اصلح را برای مجلس انتخاب کنند

آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: مردم با تحقیق افراد اصلح را انتخاب و وارد مجلس کنند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان آیت‌الله مدرس را الگویی برای نمایندگان مجلس دانست و افزود: مجلس شورای اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی نقطه اقتدار است.

وی ساده زیستی، بی اعتنائی به قدرت و مقام و منصب، توکل به خدا و از خودگذشتگی و فداکاری را از ویژگی‌های شهید مدرس دانست و اضافه کرد: به فرموده امام خمینی(ره) مجلس در راس همه امور است و باید در راس باقی بماند.

خطیب جمعه آبادان قانونگذاری و نظارت بر عملکرد دولت و نظام اجرایی را از وظایف مجلس دانست و خواستار انتخاب افراد اصلح توسط مردم شد و بیان کرد: مشارکت حداکثری مجلس را به نقطه اقتدار کشور تبدیل خواهد کرد ولی مردم باید در انتخاب خود هوشیار باشند.

حجت الاسلام غبیشاوی با تبریک هفته نیروی دریایی را به دریادلان جمهوری اسلامی اظهارکرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صلابت و اراده مصمم خود مایه اقتدار کشور در آبراه‌های بین‌المللی شده است.

وی افزود: ناوگان مکران ۳۶۰ روز دور دنیا چرخید تا قدرت دریایی نظام جمهوری را در معبرهای آبی بین المللی به نمایش بگذارد.

امام جمعه آبادان با اشاره به از سرگیری حملات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی در نواز غزه گفت: این رژیم کودک کش پس از حدود یک هفته کشتار بی‌رحمانه مردم غزه را از سر گرفت اما آنها همانند جنگ ۵۱ روزه شکست خواهند خورد.

وی افزود: اکنون همه دنیا فهمیدند تمام حرف و ادعای صهیونیست‌ها دروغی بیش نبوده است و آنها جنایتکاران حال و معاصر بوده و هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha