امام جمعه آبادان: انتخابات ریاست جمهوری یک رویداد سرنوشت ساز برای کشور است

آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان انتخاب فرد اصلح را موجب رشد، اقتدار و عزت کشور دانست و گفت: انتخابات ریاست جمهوری یک رویداد سرنوشت ساز برای کشور است.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های نمازجمعه آبادان در مصلای این شهر اظهار کرد: حضور حداکثری و انتخاب گزینه اصلح باعث عزتمندی کشور و افزایش اقتدار آن در مجامع جهانی خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مناظرات تلویزیونی و بیان دیدگاه‌های نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود:مناظره‌ها در فضای خوب در حال برگزاری است و مردم می توانند با شنیدن نقطه نظرات نامزدها فرد اصلح را انتخاب کنند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی با اشاره به مجاهدات‌های شهید آیت الله رییسی در سه سال تلاش خود به عنوان رییس جمهور گفت: باید کسی به عنوان رییس جمهور انتخاب شود که ادامه دهند راه شهدای خدمت باشد.

وی ضمن توصیه همگانی برای شرکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری افزود:حضور در پای صندوق‌های اخذ رای یکی از وظایف اصلی اجتماعی است.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت هفته قویه قضاییه و شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام خمینی در انفجار بمب به دست منافقان کوردل در سال ۱۳۶۰ گفت: آیت الله بهشتی شخصی نظریه پرداز در خصوص انقلاب و اسلام ناب بود.

وی افزود: روحیه و شخصیت آیت الله بهشتی بهترین الگوی معاصر برای قضاوت است که مسوولیت مهمی در پیشگیری از جرایم به ویژه جرایم اقتصادی داشت.

نمازگزاران جمعه آبادان بعد از نماز جمعه، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha