۲۰ مصدوم واژگونی اتوبوس بزرگراه نیشابور- مشهد، از بیمارستان ترخیص شدند+ فیلم

مشهد- ایرنا- رییس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور گفت: ۲۰ نفر از مصدومان حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در بزرگراه نیشابور- مشهد که صبح امروز در محدوده روستای "دیزباد" رخ داد، از بیمارستان حکیم نیشابور با حال عمومی مساعد مرخص شدند.

دکتر محمد شورورزی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که از ۲۶ مصدوم این حادثه ۲۵ مصدوم به اورژانس بیمارستان حکیم منتقل شدند افزود: روند پذیرش و رسیدگی به مصدومان در اورژانس این بیمارستان از ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه صبح امروز آغاز شده است و تا کنون ادامه دارد.

وی ادامه داد: از مجموع ۲۵ مصدوم، ۱۷ نفر از اتباع خارجی، ۱۹ مصدوم مرد و ۶ مصدوم زن بودند که ۲۰ نفر از مصدومان با حال عمومی خوب ترخیص شده‌اند و پنج مصدوم دیگر همچنان در حال دریافت خدمات و ادامه روند درمان هستند.

به گزارش ایرنا، مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی و ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha