۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۸:۳۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85309003
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

شکست دسته اولی‌ها، پیروزی دسته دومی‌ها

رشت - ایرنا - نمایندگان فوتبال گیلان طی هفته گذشته در رقابت‌های لیگ دسته یک و دسته دوم به میدان رفتند که در نهایت ۲ نماینده لیگ دسته یک متحمل شکست و ۲ نماینده لیگ دسته دوم برابر حریفان خود پیروز شدند.

به گزارش ایرنا، طی هفته گذشته رقابتهای فوتبال لیگ برتر برگزار نشد و این مسابقات تعطیل بود و به همین دلیل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به میدان نرفت و همچنان با همان ۱۹ امتیاز از ۱۱ مسابقه در رتبه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

اما نمایندگان گیلان در رقابتهای لیگ دسته یک کشور جام آزادگان در هفته چهاردهم این مسابقات به میدان رفتند که در نهایت تیم‌های داماش و شهرداری بندرآستارا ۲ نماینده این استان، متحمل شکست شدند.

تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا در جریان رقابت‌های این هفته در یک بازی خارج از خانه رو در روی تیم آریو اسلامشهر قرار گرفت که در نهایت با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف خود شد.

این نماینده گیلان که تاکنون نتوانسته است نتایج قابل قبولی را در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور کسب کند، هم اینک با کسب ۱۷ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده‌بندی قرار دارد و گرچه نسبت به داماش در جایگاه بهتری است اما این تیم نیز فاصله چندانی با تیم‌های انتهای جدولی ندارد.

در این میان تیم فوتبال داماش گیلان دیگر نماینده استان در رقابتهای لیگ دسته اول کشور از هفته چهاردهم این مسابقات در یک بازی خارج از خانه مقابل تیم مس سونگون قرار گرفت که در نهایت با نتیجه ۲ بر یک مغلوب حریف شد.

داماشی ها با این شکست خارج از خانه همچنان ۱۰ امتیازی باقی مانده و در رتبه هفدهم جدول رده‌بندی ۱۸ تیمی این رقابتها قرار گرفتند تا همچنان یکی از گزینه‌های سقوط از این مسابقات باشند.

البته این شکست داماش نیز تبعاتی به همراه داشت زیرا علی نظرمحمدی سرمربی داماش از این تیم جدا شد و علی‌اصغر کلانتری به عنوان سرمربی جدید معرفی شد تا این مربی هدایت داماش را در ادامه رقابتهای لیگ دسته یک کشور برعهده داشته باشد.

" کلانتری " سرمربی جدید داماش گیلان شد

نظرمحمدی که اواسط مهرماه و از هفته هفتم رقابتهای لیگ دسته یک کشور به عنوان سرمربی جانشین سیامک فراهانی در تیم فوتبال داماش گیلان شد تا پایان هفته چهاردهم ۲ پیروزی، ۲ تساوی و سه شکست به همراه تیمش کسب کرد.

با این وجود و پس از شکست تیم فوتبال داماش گیلان مقابل تیم مس سونگون، مسئولان این باشگاه دوباره تصمیم بر تغییر کادرفنی خود گرفتند و علی‌اصغر کلانتری جانشین علی نظرمحمدی در این تیم شد.

حال باید مشاهده کرد که این تغییر چه شرایطی را در تیم فوتبال داماش گیلان ایجاد خواهد کرد که البته مسئولان باشگاه انتظار دارند که این جابجایی یک شوک مثبت به تیم وارد کند تا داماشی‌ها در ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک کشور بتوانند نتایج قابل قبولی را کسب کنند.

صدرنشینی سپیدرود

اما در رقابتهای لیگ دسته دوم کشور طی هفته گذشته که هفته هشتم از این مسابقات بود، نمایندگان گیلان به ۲ پیروزی دست یافتند و تیمهای سپیدرود و چوکا تالش موفق شدند برابر حریفان خود به برتری دست یابند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته هشتم این مسابقات در دیداری خانگی مقابل تیم فوتبال شهدای بابلسر قرار گرفت که در نهایت توانست با نتیجه پرگل چهار بر یک برابر حریف خود به برتری برسد.

سپیدرودی‌ها با کسب این پیروزی پرگل خانگی، ۱۵ امتیازی شده و به همراه نیروی زمینی برای نخستین بار در رقابتهای فصل جاری در صدر جدول گروه نخست این مسابقات قرار گرفتند.

همچنین تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده استان گیلان در رقابتهای لیگ دسته دوم کشور که هفته گذشته پژمان نوری را به عنوان سرمربی جدید به خدمت گرفتند در دیداری خارج از خانه مقابل تیم شهرداری بندرعباس قرار گرفتند و در نهایت با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دادند.

پژمان نوری سرمربی تیم فوتبال چوکا تالش شد

چوکایی‌ها با این پیروزی ارزشمند خارج از خانه، ۱۱ امتیازی شدند و در مکان پنجم جدول رده‌بندی گروه نخست این رقابتها قرار گرفتند تا پژمان نوری در نخستین هدایتش در این تیم، موفق به کسب پیروزی شود.

شکست دسته اولی‌ها، پیروزی دسته دومی‌ها

پیروزی تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی

اما نمایندگان فوتبال گیلان در بخش بانوان نیز طی هفته گذشته در رقابتهای لیگ برتر و لیگ دسته یک کشور باید به میدان می‌رفتند که تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در رقابتهای لیگ برتر به میدان رفت و به یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه دست یافت.

تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر بانوان کشور در ایلام مقابل تیم پالایش گاز این شهر قرار گرفت که در نهایت با نتیجه یک بر صفر برابر حریف خود به برتری رسید.

ملوانان با این پیروزی خارج از خانه از سه مسابقه خود هفت امتیاز کسب کردند و پس از تیم‌های فوتبال بانوان خاتون بم و سپاهان اصفهان در رتبه سوم جدول رده‌بندی ۱۰ تیمی این مسابقات قرار گرفتند.

همچنین تیم فوتبال بانوان هیراد رشت که نماینده استان گیلان در رقابتهای لیگ دسته اول بانوان کشور است، قرار بود در هفته نخست این مسابقات برابر تیم فوتبال بانوان شاهو کامیاران قرار گیرند که این دیدار به دلیل تکمیل نبودن مدارک تیم شاهو کامیاران، برگزار نشد.

هدف تیم فوتبال بانوان هیراد رشت صعود به لیگ برتر است

با توجه به این امر به احتمال زیاد نتیجه این بازی سه بر صفر به سود تیم فوتبال بانوان هیراد رشت اعلام خواهد شد تا این تیم در نخستین دیدارش در این مسابقات سه امتیاز را کسب کند.

مسابقات فصل جاری لیگ دسته یک بانوان باشگاه‌های کشور با شرکت ۹ تیم هیراد رشت، شاهو کامیاران، آکو کرمانشاه، سلیمی بوشهر، وارش نوشهر، پرسپولیس شیراز، پاس همدان، تام اصفهان و تیم شهرداری(ب) سیرجان به صورت تک بازی و در ۹ هفته برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha