۲ دی ۱۴۰۲، ۷:۳۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85324950
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پیروزی قاطع تیم‌های فوتبال ملوان؛ شکست سنگین سپیدرود

رشت - ایرنا - نمایندگان فوتبال گیلان در بازی های اخیر خود در لیگ‌های مختلف نتایج مختلفی کسب کردند؛ تیم‌های ملوان و چوکا به همراه تیم‌های بانوان استان برابر حریفان خود به برتری رسیدند اما سایرین نتایج مناسبی کسب نکردند و سپیدرود هم متحمل شکستی سنگین شد.

به گزارش ایرنا، نمایندگان گیلان در لیگ‌های برتر و دسته یک بانوان کشور پیروز میدان بودند و در لیگ‌های مردان نیز تیم فوتبال ملوان در لیگ برتر به یک پیروزی قاطع دست یافت، در لیگ دسته یک هم نمایندگان استان یک تساوی و یک شکست کسب کردند و در رقابتهای لیگ دسته دوم هم یک پیروزی و یک شکست حاصل شد.

تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر در یک دیدار خارج از خانه مقابل پیکان قرار گرفت که در نهایت توانست با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست دهد تا سه امتیاز ارزشمند این بازی را کسب کند.

ملوانان که با دراختیار گرفتن چند مهره خوب در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر بانوان حضور یافته‌اند، تاکنون نتایج قابل قبولی کسب کرده و تا پایان هفته پنجم این رقابت‌ها با تصاحب ۱۳ امتیاز در رتبه دوم جدول رده‌بندی قرار دارند و یکی از شانس‌های کسب عنوان قهرمانی این مسابقات بشمار می‌روند.

ملوانان که با دراختیار گرفتن چند مهره خوب در رقابتهای فصل جاری لیگ برتر بانوان حضور یافته اند، تاکنون نتایج قابل قبولی را کسب و یکی از شانس‌های کسب عنوان قهرمانی بشمار می روند

اما تیم فوتبال بانوان هیراد رشت که به عنوان تنها نماینده گیلان در رقابتهای لیگ دسته یک بانوان کشور حضور دارد در هفته سوم این مسابقات در دیداری خانگی در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی تیم فوتبال بانوان تام اصفهان (صدرنشین این مسابقات) قرار گرفت.

تیم فوتبال بانوان هیراد رشت در این دیدار، برتر از حریف قدرتمند خود ظاهر شد و در نهایت نیز توانست با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یابد تا سه امتیاز حساس این بازی سخت خانگی را کسب کرده و به دومین پیروزی خود در این مسابقات دست یابد.

تیم فوتبال بانوان هیراد رشت مقابل تام اصفهان به برتری رسید

با توجه به اینکه رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک بانوان کشور با حضور ۹ تیم و به صورت تک بازی انجام می شود، کسب پیروزی در هر دیدار بسیار ازرشمند است و تیم هیراد رشت نیز تاکنون با ۲ پیروزی و یک شکست، یکی از مدعیان صعود به رقابتهای لیگ برتر بشمار می‌رود.

با وجود اینکه هر ۲ تیم بانوان گیلان در لیگ های برتر و دسته یک مقابل حریفان خود پیروز شدند اما تیمهای مردان استان در این لیگها نتوانستند نتایج قابل قبولی کسب کنند و در نهایت ۲ پیرزوی، یک تساوی و ۲ شکست حاصل کردند.

پیروزی قاطع خارج از خانه ملوان

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر در دیداری خارج از خانه مقابل تیم فوتبال مس رفسنجان قرار گرفت که در نهایت با نتیجه پرگل چهار بر یک برابر حریف خود به برتری رسید تا همانند تیم بانوان به یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه دست یابد.

ملوانان که در هفته دوازدهم در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی با نتیجه ۲ بر صفر بازی را به تیم شمس آذر قزوین واگذار کرده بودند، در این دیدار با یک بازی حساب شده مقابل تیم مس رفسنجان به برتری دست یافتند تا با این پیروزی خارج از خانه، همچنان بین تیم‌های بالای جدول قرار گیرند.

تیم فوتبال ملوان در بندرانزلی مغلوب شمس آذر قزوین شد

هم اینک تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با انجام ۱۳ بازی، ۲۲ امتیاز کسب کرده و در رتبه چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد و گرچه تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان بازی کمتری نسبت به ملوان دارند اما کسب ۲۲ امتیاز در ۱۳ مسابقه برای تیم ملوان نتیجه بسیار مناسبی محسوب می شود.

نتایج ضعیف داماش و شهرداری آستارا

اما نمایندگان گیلان دررقابتهای فوتبال لیگ دسه یک کشور جام آزادگان نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند و در نهایت به یک تساوی خانگی و یک شکست خارج از خانه دست یافتند تا هفته تلخی را پشت سر بگذارند.

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته شانزدهم رقابتهای لیگ دسته یک کشور با علی اصغر کلانتری سرمربی جدیدش مقابل تیم خوشه طلایی اردبیل قرار گرفت که در نهایت با این حریف نه چندان مطرحش به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.

داماشی ها در این دیدار نیز بازی قابل قبولی از خود به نمایش نگذاشتند و در نهایت با کسب یک مساوی خانگی، ۲ امتیاز این بازی را از دست دادند تا همچنان یکی از تیمهای انتهای جدولی این مسابقات باشند.

تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا دیگر نماینده گیلان در این لیگ نیز در هفته شانزدهم این مسابقات در دیداری خارج از خانه در شیراز مقابل تیم شهر راز قرار گرفت که در نهایت با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف شد تا هفته شانزدهم برای نمایندگان گیلان خوش یمن نباشد.

با توجه به نتایج کسب شده نمایندگان گیلان تا پایان هفته شانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته یک کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم دنبال می شود، شهرداری بندرآستارا با کسب ۱۸ امتیاز در رتبه چهاردهم و تیم فوتبال داماش گیلان با کسب ۱۱ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

پیروزی قاطع تیم‌های فوتبال ملوان؛ شکست سنگین سپیدرود

شکست سنگین سپیدرود، پیروزی ارزشمند چوکا

در رقابتهای لیگ دسته دوم کشور و در هفته نهم این مسابقات نیز تیم‌های سپیدرود و چوکا نمایندگان گیلان به میدان رفتند که در نهایت سپیدرودی‌ها یک شکست سنگین را متحمل شدند اما تیم فوتبال چوکا تالش به یک پیروزی ارزشمند دست یافت.

تیم صدرنشین سپیدرود در دیداری خارج از خانه مقابل تیم فوتبال شهرداری بم قرار گرفت که در نهایت با نتیجه چهار بر صفر مقابل حریفش متحمل شکست شد تا با این شکست از صدر جدول فاصله گیرد

تیم صدرنشین سپیدرود در دیداری خارج از خانه مقابل تیم فوتبال شهرداری بم قرار گرفت که در نهایت با نتیجه چهار بر صفر مقابل حریفش متحمل شکست شد تا با این نتیجه از صدر جدول فاصله گیرد.

سپیدرودی ها که طی چند هفته گذشته نتایج خوبی کسب و به صدر جدول صعود کرده بودند، در این بازی چهار گل دریافت کردند که با این وضعیت فرشاد پیوس سرمربی این تیم باید فکری به حال خط دفاعی تیمش کند.

اما تیم فوتبال چوکای تالش دیگر نماینده گیلان در این رقابتها، در هفته نهم در دیداری خانگی رو در روی تیم فوتبال کیان سام بابل قرار گرفت که در نهایت توانست با نتیجه ۲ بر صفر برابر حریفش به برتری دست یابد.

چوکایی‌ها در این بازی برتر از حریف خود ظاهر شدند و با به ثمر رساندن ۲ گل علاوه بر کسب هر سه امتیاز این دیدار خانگی و صعود در جدول رده‌بندی، فاتح یکی از شهرآوردهای شمال کشور در رقابتهای لیگ دسته دوم کشور شدند.

با توجه به نتایج کسب شده در لیگ دسته دوم کشور، تا پایان هفته نهم این رقابتها تیم سپیدورد رشت با کسب ۱۵ امتیاز در مکان چهارم و چوکای تالش با کسب ۱۴ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده‌بندی گروه نخست این مسابقات قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha