۶۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح آب و فاضلاب ناحیه غرب شهرکرد هزینه شد
عکس تزئینی است.

شهرکرد- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: ۶۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح آب و فاضلاب ناحیه غرب شهرکرد تامین و هزینه شده است.

به گزارش ایرنا، به‌نقل از شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری، محمد کریمی روز دوشنبه تاکید کرد: تکمیل طرح آب و فاضلاب ناحیه غرب شهرکرد به‌منظور ارائه خدمات آب و فاضلاب به مردم و فراهم کردن زیرساخت‌ها شامل تامین آب سالم، بهداشتی ‌و پایدار و همچنین جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب اجرا شد.

وی افزود: به‌دنبال درخواست‌های مستمر مردم ناحیه غرب شهرکرد علاوه بر هماهنگی‌های مورد نیاز، پس از تهیه نقشه‌های طرح، عملیات اجرایی تکمیل طرح آب و فاضلاب ناحیه غرب شهرکرد آغاز و این طرح در مدت ۲ ماه تکمیل شد.

کریمی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری برای ارائه خدمات بیشتر علاوه بر اجرای شبکه آب‌رسانی در محله جدید خیابان کشاورزی چالشتر، شبکه جمع‌آوری و دفع فاضلاب را نیز اجرا کرد.

وی یادآور شد: با تکمیل این طرح آب آشامیدنی ۱۵۴ پلاک زمین ساختمانی که در طرح توسعه جدید به ناحیه غرب شهرکرد (چالشتر) الحاق شده است تامین شد.

کریمی اظهار داشت: برای اجرای این طرح پنج کیلومتر لوله‌های ۱۱۰ میلی‌متر پلی‌اتیلن آب‌رسانی و لوله‌های کاروگیت فاضلاب استفاده شده است.

به گزارش ایرنا، شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha