۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۰
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85311749
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عاملان تیراندازی در شاهین شهر دستگیر شدند

۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۰
کد خبر: 85311749
عاملان تیراندازی در شاهین شهر دستگیر شدند

اصفهان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه از دستگیری ۲ عامل اصلی تیراندازی به منزل یک شهروند در محله «گُلدیس» این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ حُجت فرهادی‌ روز دوشنبه افزود: اواخر شهریور سالجاری در پی وقوع تیراندازی در یکی از خیابان‌های محله گلدیس شاهین شهر که موجب رعب و وحشت همسایگان شد، بلافاصله مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی به محل اعزام شدند.

وی اظهار داشت: با تحقیقات پلیس ۲ عامل تیراندازی شناسایی شدند و مشخص شد که آنها بدلیل اختلافات قبلی و با انگیزه تسویه حساب شخصی با سلاح شکاری اقدام به تیراندازی به دربِ منزل یکی از ساکنان محل کرده و متواری شده‌اند.

جانشین فرماندهی انتظامی شاهین شهر و میمه تصریح کرد: با توجه به متواری بودن متهمان، تلاش برای دستگیری آنان ادامه داشت تا اینکه مأموران پلیس چند روز قبل، از حضور مجدد متهمان در این شهرستان مطلع و در نهایت مخفیگاهشان شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز را به همراه چند فشنگ مربوطه کشف کردند.

فرهادی با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی بر عزم جدی پلیس در برخورد با مُخلان نظم و امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست جوانان خود را از عواقب سخت حمل، نگهداری و استفاده از سلاح گرم آگاه سازند و در صورت وجود اختلاف با دیگران، مشکلات موجود را تنها از طرق قانونی برطرف و از هرگونه تسویه حساب شخصی خودداری کنند.

شاهین شهر در ۲۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

انهدام باند سرقت ۵۰ میلیارد ریالی از زنان کهنسال

فرمانده انتظامی شهرضا از دستگیری اعضای باند چهار نفره‌ای که با ترفندی خاص، طلاجات زنان کهنسال این شهرستان را سرقت می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ کاظم صادق‌زاد افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت طلا از زنان کهنسال شهرضا و شکایت مال باختگان، پرونده‌ای در پلیس آگاهی فرماندهی این شهرستان تشکیل شد و تیمی متشکل از کارآگاهان زُبده به این موضوع رسیدگی کردند.

وی بیان داشت: در تحقیق صورت گرفته مشخص شد سارقان با مراجعه به منازل زنان کهنسال، خود را افراد خَیِر معرفی و پس از جمع‌آوری کمک‌ها، از آنها می‌خواستند دستبند، النگو و انگشتر خود را درآورده تا از آنان عکس تهیه کنند و پس از عکسبرداری و بدون اینکه زنان متوجه شوند با ترفندی خاص زیورآلات آنها را برداشته و محل را ترک می‌کردند و در این هنگام زنان فریب خورده متوجه سرقت طلاجات خود می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرضا گفت: کارآگاهان پس از بررسی محل های وقوع سرقت و شنیدن اظهارات مال باختگان با انجام اقدامات خاص علمی و تخصصی ویژه سرانجام چهار سارق سابقه‌دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ صادق‌زاد اظهار داشت: متهمان پس از مواجهه با مدارک پلیس به ۳۳ فقره سرقت طلاجات وزیورآلات زنان کهنسال در شهرهای شهرضا و اصفهان اعتراف کردند که ارزش اموال به سرقت رفته توسط این افراد توسط کارشناسان ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی به بانوان توصیه کرد از نمایش زیورآلات خود در انظار دیگران خودداری کنند و به هیچ وجه افراد ناشناس را به منزل راه ندهند و اگر هم قصد کمک به افراد نیازمند را دارند از طریق مؤسسات خیریه معتبر، به این کار مبادرت ورزند.

شهرضا در ۸۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha