سرمربی والیبال شهرداری گنبدکاووس: چاره‌ای جز استفاده از بازیکنان ذخیره و جوان نداریم

گنبدکاووس- ایرنا- سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با نامناسب دانستن شرایط فعلی این تیم به سبب مصدومیت بازیکنان کلیدی و کسب پنج باخت متوالی در لیگ گفت: در این شرایط چاره‌ای جز استفاده از بازیکنان ذخیره و جوان نداریم.

رحمان رئوفی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مصدومیت چند بازیکن کلیدی تیم از جمله فرهاد قائمی، ولی علیپور و یونس قلیچ نیازی از عوامل اصلی به‌هم ریختن شاکله تیم و کسب نتایج ضعیف در این فصل است.

وی بابیان اینکه به ناچار از بازیکنان ذخیره و جوان در لیگ استفاده می‌کنیم، اضافه کرد: این بازیکنان کم تجربه هستند و برای کسب تجربه نیاز به بازی‌های بیشتر و حمایت از سوی تماشاگران دارند.

رئوفی ادامه داد: انتظار کادر فنی تیم شهرداری گنبدکاووس از تماشاگران، درک شرایط تیم و تشویق بازیکنان جوان است.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس یادآور شد: در بازی هفته قبل مقابل نیان الکترونیک مشهد، در مجموع بازیکنان جوان ما ۳۰ امتیاز از جمله ۱۹ امتیاز در سرویس از دست دادند.

وی بابیان اینکه برای تقویت تیم باید تا نیم فصل صبر کنیم اظهار کرد: تا آن موقع همه تلاش کادر فنی آماده کردن بازیکنان جوان از نظر روحی و پرهیز از اشتباهات فردی در مسابقات است.

رئوفی ادامه داد: بازی فردای شهرداری در خانه مقابل شهداب یزد است که روی نقاط ضعف این تیم کار کردیم.

وی افزود: بازیکنان شهرداری فردا با جنگندگی وارد زمین مسابقه خواهند شد و امیدواریم با حمایت تماشگران تیم شهداب یزد را که در هفته‌های اخیر شرایط خوبی نداشته است، شکست دهیم.

سرمربی والیبال شهرداری گنبدکاووس: چاره‌ای جز استفاده از بازیکنان ذخیره و جوان نداریم
رحمان رئوفی سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس

به گزارش ایرنا، تیم شهرداری گنبدکاووس هم اکنون با کسب هفت امتیاز از ۹ بازی (هفت باخت و ۲ پیروزی) در رده سیزدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر قرار دارد.

تیم شهداب یزد هم با کسب ۱۶ امتیاز از ۹ بازی در رده پنجم ایستاده است.

مطابق اعلام سازمان لیگ فدراسیون والیبال قضاوت بازی فردای ۲ تیم شهرداری گنبدکاووس و شهداب یزد برعهده مجتبی بیداریان به‌عنوان داور اول و قادر صادقی به‌عنوان داور دوم است.

این بازی ساعت ۱۶ در سالن المپیک شهر گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان بویژه ترکمن‌ها علاقمندان زیادی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha