مربی تیم والیبال طبیعت: تیم شهرداری گنبد را به دقت آنالیز کرده بودیم
حمید علیزاده مربی تیم والیبال طبیعت

گنبدکاووس - ایرنا - مربی تیم والیبال طبیعت گفت: آنالیز دقیق تیم شهرداری گنبدکاووس از سوی کادر فنی ما سبب شد تا با ارائه یک بازی حساب شده برنده این دیدار تماشایی و خارج از خانه شویم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید علیزاده شامگاه چهارشنبه پس از پیروزی سه بر یک تیم طبیعت مقابل شهرداری گنبدکاووس در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور شویم و سه امتیاز حساس این بازی خارج از خانه را به دست آوریم.

وی با بیان اینکه امروز شاهد بازی خوب و تماشایی از ۲ تیم بودیم، اضافه کرد: با آنالیز دقیقی که از تیم شهرداری گنبد داشتیم، توانستیم بازیکنان این تیم را از کار بیندازیم و برنده بازی شویم.

علیزاده ادامه داد: گنبدکاووس پتانسل بالایی در والیبال دارد و با حمایت تماشاگران خونگرم خود می‌تواند جایگاه بهتری در جدول داشته باشد.

سرمربی و هیچ یک از کادر فنی تیم شهرداری گنبدکاووس پس از باخت در بازی امروز حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشدند.

تیم شهرداری گنبدکاووس در این بازی خانگی و در دست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با نتیجه ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۵ نتیجه را به میهمان خود واگذار کرد و تنها در دست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به برتری دست یافت.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با باخت در بازی امروز که چهارمین شکست متوالی این تیم بود با هفت امتیاز (۲ بُرد و ۶ باخت) در رده دوازدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر قرار گرفت و در هفته نهم این مسابقات نیز یکشنبه هفته آینده ۱۲ آذرماه جاری باید در مشهد به مصاف نیان الکترونیک برود.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان بویژه ترکمن‌ها علاقمندان زیادی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha