رسانه‌ها با جهاد تبیین پلیس را در مقابل دسیسه دشمنان یاری کنند + فیلم

سمنان - ایرنا - رییس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: دشمن طی ۲ سال اخیر تهمت‌ها و دسیسه‌های زیادی علیه پلیس برنامه‌ریزی کرد و نیاز است رسانه‌ها با جهاد تبیین نیروی انتظامی را یاری کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام قاسم نوروزپور روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در سمنان افزود: رهبر معظم انقلاب از پلیس به عنوان «مظلوم مقتدر» یاد کردند و انتظار می‌رود رسانه‌ها بیش از پیش در اطلاع‌رسانی تلاش‌های فراجا همراهی کنند.

وی تاکید کرد: رسانه‌های معاند چتر خود را در کشور گشوده‌اند و در این شرایط رسانه‌های داخلی باید بیش از پیش به منظور خنثی‌سازی دسیسه‌ها در اطلاع‌رسانی تلاش‌های پلیس نقش‌آفرینی کنند.

به گفته رییس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان، طی ۲ سال گذشته حملات و تهمت‌های رسانه‌های معاند علیه پلیس افزایش یافت، اما کارکنان فراجا با اعتقاد راسخ و عزم جزم برای تامین امنیت کشور تا پای جان ایستاده‌اند و تعدادی هم شهید شدند.

این مسوول ادامه داد: پلیس برای تامین امنیت جامعه در همه‌ جا حضور دارد و با جان و دل برای تامین امنیت جامعه به صورت شبانه‌روزی و مسوولانه تلاش می‌کند و به واسطه مشغله کاری کمتر به اطلاع‌رسانی از تلاش‌ها پرداخته شده است و انتظار می‌رود رسانه‌ها در این بخش یاریگر باشند.

رییس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: پلیس حامی مردم و حکومت است و مقتدرانه در راه تامین امنیت کشور جانفشانی می‌کند.

حجت‌الاسلام نوروزپور تاکید کرد: جهاد تبیین نقش مهمی در خنثی‌سازی دسیسه دشمنان در اغتشاش‌های اخیر داشت و انتظار می‌رود رسانه‌ها با تولید محصول‌های خبری و تلاش بیش از پیش در زمینه جهاد تبیین و روشنگری افکار عمومی پیش قراول باشند.

در این دیدار، سعید صادقی مقدم رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز سمنان با اعلام آمادگی و تاکید بر همراهی و تعامل بیش از پیش ایرنا و پلیس افزود: این خبرگزاری با نیروهای توانمند در راستای جهاد تبیین و روشنگری افکار عمومی گام برمی‌دارد.

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) سال ۱۳۱۳ خورشیدی با تأسیس «آژانس خبری پارس» بنا گذارده شد و طی بیش از هشت دهه فعالیت، افزون بر جریان‌سازی خبری یکی از منابع مهم خبری دیگر رسانه‌های داخلی و خارجی بوده است.

سمنان که به دارالمرحمه معروف است با مساحت نزدیک به ۹۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع یکی از پهناورترین استان‌های کشور ایران است که با پنج و ۹ دهم درصد مساحت کل کشور، از این نظر هفتمین استان ایران محسوب می‌شود.

این خطه از جانب شمال به استان‌های خراسان شمالی، گلستان و مازندران، از جنوب به استان‌های خراسان جنوبی و اصفهان، از شرق به استان خراسان رضوی و از غرب به استان‌های تهران و قم محدود است؛ بر این پایه و به دلیل موقعیت جغرافیایی همجواری با پایتخت و هفت استان مهم کشور، این استان از اهمیت زیادی برخوردار است.

بر پایه سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ کشور، استان سمنان با هشت شهرستان در مجموع افزون بر ۷۰۲ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha