۷۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق در سوله کارگری مرز پرویزخان کشف شد

قصرشیرین- ایرنا- ماموران انتظامی قصرشیرین در عملیاتی موفق به کشف ۷۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق شامل بنزین و گازوئیل که در یک سوله کارگری در مرز پرویزخان انبار شده بود، کشف کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، ماموران یگان امداد قصرشیرین پس از اطلاع از دپوی مقدار زیادی سوخت قاچاق در باراچه مرزی پرویزخان رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بر اساس این گزارش، ماموران انتظامی در ادامه و با انجام کارهای اطلاعاتی، موفق به شناسایی محل انبار و در یک سوله کارگری شده و در بازرسی های انجام گرفته هفت هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق شامل ۶ هزار لیتر بنزین و یک هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

در این راستا پرونده ای تشکیل و موضوع در دست رسیدگی است.

پنجشنبه هفته گذشته نیز ۱۰هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان که توسط قاچاقچیان سوخت در زیر خاک دپو و جاساز شده بود، توسط ماموران حراست و یگان حفاظت گمرک با همکاری پلیس اقتصادی کشف شد.

به گزارش ایرنا، طرح مقابله با قاچاق سوخت اخیرا در شهرستان قصرشیرین اجرا شد که در این طرح ۸۵ هزار و ۵۶۰ لیتر انواع سوخت قاچاق به ارزش ۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کشف و ۴۰ نفر از قاچاقچیان و عاملان خرید و فروش دستگیر شدند که ۱۱ نفر از این افراد سرشبکه بودند.

بیش از ۴۲۴ هزار و ۵۴۵ لیتر انواع سوخت قاچاق از ابتدای امسال تاکنون با اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و عرضه خارج از شبکه از قاچاقچیان سوخت در این شهرستان کشف و توقیف شده است.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲مرز انجام می‌شود.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha