دستگیری اخلالگر اقتصادی با هشت هزار میلیارد ریال تخلف ارزی در البرز

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از دستگیری مدیرعامل ۲ شرکت وارداتی با هشت هزار میلیارد ریال عدم رفع تعهدات ارزی توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان خبرداد. 

به گزارش ایرنا از پلیس البرز ، سردار "حمید هداوند" روز یکشنبه اظهار کرد : به دنبال ارجاع یک فقره پرونده اخلال در نظام ارزی به پلیس امنیت اقتصادی استان البرز، رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: بررسی‌های اولیه پلیس در خصوص این پرونده بیانگر این بود که فردی با سمت مدیریت ۲ شرکت وارداتی به دلیل رفع تعهدات ارزی به میزان هشت هزار میلیارد ریال تحت تعقیب مرجع قضایی قرار گرفته است.
هداوند با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهم در شهر کرج گفت: با هماهنگی مقام قضایی تیمی از ماموران پلیس امنیت اقتصادی به مخفیگاه نامبرده اعزام و نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.


دستگیری اوباش تحت تعقیب در کرج

دستگیری اخلالگر اقتصادی با هشت هزار میلیارد ریال تخلف ارزی در البرز


جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: با تلاش ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان یکی از اوباش خطرناک شهر کرج که به جرم قدرتنمایی با سلاح گرم و تهیه و فروش مال غیر توسط پلیس و مراجع قضایی تحت تعقیب بود، دستگیر شد.

سرهنگ "محمد نادربیگی" اظهار کرد : ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات فرمانده انتظامی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه یکی از اوباش سطح‌دار و خطرناک شهر کرج که به جرم قدرتنمایی با سلاح گرم و فروش مال غیر تحت تعقیب پلیس و مرجع قضایی قرار داشت را در شهرستان ساوجبلاغ شناسایی کردند.
وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی اکیپی از ماموران به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات ضربتی او را دستگیر کردند.
نادربیگی البرز اضافه کرد: متهم پس از اقرار به جرائم خود با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


دستگیری عاملان سرقت کابل مرکز بی‌سیم صدا و سیما در چهارباغ

دستگیری اخلالگر اقتصادی با هشت هزار میلیارد ریال تخلف ارزی در البرز


رییس پلیس آگاهی البرز گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ ۲ نفر از عاملان سرقت کابل مرکز بیسیم صدا و سیما در جاده قزلحصار شناسایی و دستگیر شدند

سرهنگ "حکمت الله شجاعی" اظهار کرد : در پی دستگیری ۲ سارق کابل حین سرقت از مرکز بی‌سیم صدا و سیما در جاده قزلحصار توسط ماموران گشت کلانتری ۱۴ شهرستان چهارباغ، با هماهنگی مقام قضایی متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی این شهرستان منتقل شدند.
وی افزود: در تحقیقات تکمیلی متهمان به سه فقره سرقت کابل از مرکز بیسیم صدا و سیم در جاده قزلحصار اعتراف کردند.
شجاعی اضافه کرد: متهمان علت و انگیزه خود از انجام سرقت را اعتیاد شدید به مواد مخدر و تهیه هزینه مواد مخدر اعلام کردند.
وی با بیان اینکه تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری مالخرهای این پرونده ادامه دارد، گفت: پس از حضور نماینده حراست صدا و سیما در پلیس آگاهی و انجام مراحل قانونی، با تکمیل پرونده متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

برملا شدن نقشه های شوم مردشیطان صفت در چهارباغ

دستگیری اخلالگر اقتصادی با هشت هزار میلیارد ریال تخلف ارزی در البرز


فرمانده انتظامی چهارباغ گفت: مرد شیطان صفتی که با وعده استخدام در کارخانه قالیشویی، بانوان را به دفتر کار خود کشانده و پس از بیهوش کردن و تهیه فیلم اقدام به اخاذی از آنها می‌کرد، توسط پلیس فتای این شهرستان شناسایی و دستگیر شد

سرهنگ "کامران چراغی" اظهار کرد : در پی ارجاع یک فقره پرونده اخاذی با تهدید به پلیس فتای شهرستان چهارباغ، رسیدگی به این پرونده با جدیت در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد که شخصی با وعده استخدام در کارخانه قالیشویی شاکی پرونده را که یک خانم جوان بود به دفتر کار خود کشانده و با استفاده از قرص او را بیهوش و اقدام به تهیه تصاویر نامربوط از وی کرده است.
چراغی با بیان اینکه متهم پس از تهیه تصاویر اقدام به چندین مرحله اخاذی از شاکی پرونده نموده بود، بیان کرد : با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم در شهر چهارباغ شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک فرصت مناسب دستگیر شد.
وی گفت: متهم پس از مشاهده مستندات غیر قابل انکار ماموران لب به اعتراف گشود و به بزه ارتکابی خود در اخاذی از ۲ خانم جوان دیگر اعتراف کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha