فرماندار آستارا: اقدامات پیشگیرانه مقابله با بحران انجام شود

آستارا - ایرنا - فرماندار شهرستان آستارا گفت: فصل بارش آغاز شده و بر اساس پیش بینی های هواشناسی احتمال بارش برف و باران در این شهرستان وجود دارد و باید تمامی اقدامات لازم در خصوص مدیریت بحران انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "محمدرضا شهاب زاده" یکشنبه شب در جلسه مدیریت بحران شهرستان آستارا اظهارداشت: هر از گاهی با شرایط خاص آب و هوایی در شهرستان آستارا به دلیل موقعیت جغرافیایی که در آن واقع شده ایم رو به رو هستیم و باید پیش بینی های لازم را در این باره انجام شود تا زندگی عادی آنها تحت شعاع قرار نگیرد.

فرماندار آستارا ادامه داد: امکانات اداره راهداری به تنهایی کفاف مشکلات شهرستان را نمی دهد از این رو همه دستگاه ها و ادارات باید با امکانات خود پای کار باشند و همکاری و همیاری کنند.

شهاب زاده تصریح کرد: در روستاهایی که احتمال بارش برف بیشتری وجود دارد ماشین های برف روب آماده به کار باشند.

وی تاکید کرد: دستگاه های دولتی و خصوصی باید در بحران هایی که اتفاق می افتد حضور پرنگ داشته باشند و در صورت لزوم از نیروهای نظامی و انتظامی هم استفاده شود تا برای مردم مشکلی پیش نیاید و جان و مال آنها به خطر نیفتد.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا بیان کرد: آماده باش نیروها باید جدی گرفته شود و در خصوص بکارگیری آنها باید مدیریت درستی صورت گیرد تا هم نیروها دچار خستگی بیش از حد نشوند و هم اینکه کار آمدی خود را از دست ندهند.

شهاب زاده خاطرنشان کرد: تمامی افرادی که برای مدیریت و اقدام های عملی در مواقع بحرانی مورد استفاده قرار می گیرند باید نیروهای عملیاتی باشند تا بالاترین خروجی را در کار داشته باشند و مراقب باشید از تماشاچی و افراد فاقد کارایی در مواقع بحرانی استفاده نشود.

فرماندار شهرستان آستارا گفت: مدیریت سوخت در شهرستان از اهمیت ویژه ای در مواقع بحرانی برخوردار است و مسئولان مرتبط با این موضوع اقدامات لازم را انجام دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha